• Milf69

Svårt att få Orgasm, TIPS?

Anonym (Längtar) skrev 2012-03-27 15:45:34 följande:
    Vi har inte kört så mkt förspel så, kanske ska ta mer förspel innan man går på själva akten då.. Ja tycker vi har ett väldigt tråkigt förspel, alltid samma sak, dusch, kyssar, sug/slickning o lite pullning sen blir man så sugen så de vara blir Pang, kanske skulle dra ut på de mer då.. Blir att experimentera när karln kmr hem xD
    Om jag kan komma igång så är det via att vi sexpratar med varandra eller så chattar jag lite sex  *ler*
    Sen älskar jag få sms med mumsiga förslag typ jag sakna dig nu skulle gärna vilja ...
    Kommer igång riktig bra fast vi har varit tillsammans i 23 år..men visst kan jag komma
    i snitt kanske 98% av gångerna vi har sex resten är gånger som jag inte riktig känner för ..

Sen detta med oralsex jag ger men har svårt att komma själv vet ej varför ?? kan tänkas att jag svårt
    att slappna av vet ej varför?  

Sen är det lite så att efter så lång tid tillsammans så vet han vart min knapp sitter o behöver bara
    röra mig så kommer jag igång men nu på senare tid så sexpratat vi o sen fortsätter prata Dirty Talk i sängen.

mmm vi är super nöjda med varandra när det gäller sex....
    Ha det  

Svar på tråden Svårt att få Orgasm, TIPS?