Har du testat sex tillsammans med din partner och andra - att swinga?
Det blir förmodligen tydligt när du ser frågorna - men hur är din syn på att prova på / att ha provat på att swinga?
Det blir förmodligen tydligt när du ser frågorna - men hur är din syn på att prova på / att ha provat på att swinga?
Tidigare som singel var jag en del på Swingersklubbar och lekte med par och sugna singeltjejer.
Nu besöker jag klubbar tillsammans med min flickvän och trivs väldigt bra med det.
Vi har bara sex med varandra men gärna tillsammans med andra. En stor fördel med klubbarna är att det finns en del skrymmande leksaker där som man inte har hemma så som kors, sexgungor och gynstolar.
Trivs väldigt bra på vissa klubbar och mindre bra på andra. Våra favoritklubbar ser också till att det är en del ren social samvaro och inte bara bus. Är väldigt trevligt och bra när man går till en klubb första gången om det är en gemensam middag eller liknade annars är risken rätt stor att man inte vågar ta kontakt med dom som är lite gamla i gården så att säga. Dom flesta som går på klubbar är öppna och sociala men det är inte så lätt att ta kontakt när man är ny och lite nervös, då kan det vara perfekt att börja med en buffé eller liknade som skapar naturliga kontaktytor.
Kvinna: har inte haft och det är inget jag direkt längtar till. Men jag säger inte aldrig... Om rätt man önskade det, om situationen uppstod...kanske att jag skulle kunna bli sugen
Vi var på klubb i fredags. Eftersom det var mixkväll var det väldigt, väldigt mycket män där. Rätt många mindre attraktiva och gamla också. Skall man testa sådant får det nog bli parkväll.
Jag och sambon arrangerar ju hemmafester för par och singeltjejer som vill testa några gånger per år. Eftersom vi alltid träffar paren och ser att de känns fräscha, åtminstone normalbegåvade och med social förmåga blir det faktiskt mycket roligare.
Är ni ett par eller singeltjej och är sugen på att testa, inboxa mig. Vi bor i GBG och det är lämpligt att ni bor så att vi kan träffa er innan. Jag reser ju mycket, så det kan gå även om ni bor i andra delar av landet men är sugna på en helg i Gbg i maj.
Satte på övrigt, är inte speciellt intresserad idag men var otroligt nyfiken och sugen för några år sedan. Pratade och försökte få med min dåvarande sambo för att prova på men han var aldrig lika sugen som jag. I efterhand känns det ok att vi hoppade över det och jag skulle heller inte vilja gå nu. Skulle jag däremot bli singel igen skulle jag nog vilja prova....
För några år sen så diskuterade jag och min sambo väldigt mycket om vi skulle gå på en parklubb, och til lsist så blev det så. Det var bland det pirrigaste som jag gjort i mitt liv, men idag ångrar jag det absolut inte. Vi är medlemmar i klubben och går dit regelbundet.
Innan vi gjorde vårt första besök så läste vi nästan ihjäl oss på nätet och försökte förbereda oss så mycket vi kunde, vi skrev brev till varann om vad vi trodde skulle hända och om vad vi tyckte om, inte tyckte om osv. Så här i efterhand kan jag ju se att vi använde våra hjärnor allt för mycket, och allt eftersom att tiden har gått så äger känslan upp oss totalt när vi är där.
Det bästa skulle jag nog säga var att jag fick reda på mycket om mig själv och mina egna reaktioner, samt att vi utmanade oss själva att inte stagnera i vår relation. Jag har aldrig varit särskilt svartsjuk, men innan vi gick på klubben så hade jag väl inte varit i situationer där främmande män hade "tillåtelse" att ta på min sambo. Jag trodde att det skulle vara mitt stora problem, svartsjuka och hur jag skulle se på henne efter att vi varit där. Men alla mina farhågor kom på skam, hon njöt och jag njöt, vårt förhållande blev bara starkare och jag kan idag känna (för första gången) helt hundra procentig tilltro till min sambo, det har jag aldrig känt för någon kvinna innan. Säkert så har det väl hängt samman med att jag aldrig befunnit mig i en sån situation tidigare och därför fantiserade fram en massa skräck scenarion där allt blev fel.
Jag tycker att det är helt underbart att få se sin partner njuta med någon annan och samtidigt veta att det är mig hon älskar och vill gå hem med, när jag upplevde det så kände jag att alla rädslor jag hade för att bli bedragen, sviken och liknande, de bara försvann.
Skulle jag rekommendera andra att gå på parklubb?
Vet inte, det är ju så olika vad man gillar, men en bra tumregel är väl att man ska ha ett bra förhållande när man ger sig in i det, inte se det som en sista utväg för att rädda sitt förhållande.
i mitt tycke är det underbart och jag skulle vilja att alla mådde så bra som vi gör i vårt förhållande.
Så kör hårt alla swingers och parklubbare här på FL, kanske ses vi någonstans ;)
Ser fram emot denna guide. Kan säker bli läsvärd även för en som är van vid att besöka klubbar. Träffade faktiskt min flickvän genom forumet på en klubb. Hon var nyfiken men självklart lite nervös inför sitt första besök. Vi bestämde oss för att träffas innan och sedan gå gemensamt till klubben så att tröskeln skulle kännas lite lägre så att säga. Sedan den dagen är vi ett par och vi besöker ibland klubbar som en extra krydda i livet. Vi har bara sex med varandra på klubbar och så kommer det nog att förbli. Ser det mer som ett sätt att träffa andra och en extra kick med atmosfären och att ha sex när andra tittar på och se andra som har sex.
Provade och gillade. Fast efteråt kändes det konstigt. Jag blev mera kär i min man man kände också i början lite svartsjuka. Inte över andra kvinnan eller så utan att min man hade det bra men inte jag med den andre mannen. Dumt nu i efterhand kag vet men det kunde jag inte styra då. Så reglerna har vi inte gått igenom noga med paret innan sp det blev också lite jobbigt. Men mitt liv och sexet är som aldrig förut. Bara tanken på min man och andra kvinna som njuter ger mig orgasm.