Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

två pojkar= tredje oxå pojke (80%)????

Jag tror inte så mycket på det där med att de första barnen bestämmer... Däremot kör jag och min väninna metoden befruktningstillfälle Vi har en av var och har full koll på när de blev till och nu vet hon att hon får en son. Den är även gjord på äl.

Min son är en äl bebis och min dotter trodde jag var en säker period, hade precis slut på mens, typ dan efter, blev en flicka...

Denna är gjord på en fredag och äl på måndagen, så ev en tjej här då. Vi får se om några veckor... Kan ju va en son då liten är gjord så nära äl, men det var inte helt enligt min plan på fredagen där. Var min mans plan

Sen blir det ju det det blir ändå... Men har man full koll på äl så kan det funka, jag vet flera som gör så..

• 4barnsMom

mimmimum, måste väl va 50/50 då va? Så har jag hört i nån tråd där detta var uppe... För de kommer väl dit samtidigt då tänker jag...

Marie3pojkar Vet ni vad det blir? Grattis då!! Säkra perioder är bra för flickor... Iallafall innan äl.. För den är ju inte så säker alls. Jag har blivit gravid 3 gånger så...

• 4barnsMom

Mg, jo om man har koll på sin ägglossning så ska man ha 6 några dagar innan. Då "ska" pojkspermierna som är lite ömtåligare hinna dö och kvar ska finnas större del flickspermier

Flickspermierna är ju lite sämre att simma så de hinner inte riktigt med killarna upp om man har 6 precis vid ägglossningen, då hinner de före och befruktar först.

Jag kan ju inte säga att det funkar, men mina första 2barn stämmer det på. Är dock lite svårt om man inte vet när äl inträffar... Sen kan det ju alltid finnas nån lite rackare kvar av pojkarna eller snabb tjej så man vet ju aldrig...

Svar på tråden två pojkar= tredje oxå pojke (80%)????