Jag ska i sådana fall jobba på en klass D anstalt, har sökt förr förra året nämligen men kom inte in på intervju eller något sådant men i igår, rakt in på intervju och idag sa de att de gärna ville ha mig, jag älskar utmaningar och har ju jobbat på förskola i 5 år men vill ha något som är lite mer "att ta i" så att säga, sånt som kan vara problematiskt som jag gärna tycker är kul, provade 2010 att jobba på behandligshem för ungdomar...jag är ju väldigt social av mig och är alltid glad! lätt att lyssa på folk och skämtar mkt...så det sår ju mellan detta och ett jobb som jag jobbat på tidigare, en gruppbostad, grejen 'r ju att jag blir konventerad inom kommunen i juli om jag tar kommunalt vilket egentligen inte spelar någon roll jag jag ska plugga i höst som jag tänkt för att gå högskola till våren sen...men ändå...är ju inte så himla lätt att få chansen att komma o få ett sådant "tufft" jobb...skönt att läsa en som varit intagen! det tar jag gärna med mig och funderar över! samtidigt som man kan bli lite pirrig om HUR det ska gå, har ju tre barn och miin man är ju lite oroli SÅKLART om jag tar det jobbet...skriv mer alla!