Inlägg från: Anonym (tjej21) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej21)

Så trött på allt!

Hej, jag tycker verkligen du ska vara ärlig imorrn och säga som det är. Du är ju ändå bara 22 år. Det kommer fixa sig på något sätt, bara du sätter fan på det så kommer du klara det. Håller verkligen tummarna för dig. Jag har aldrig haft något problem med knark el så, så jag har egentligen inget vettigt att skriva. Ber om ursäkt för det, men vill bara säga att jag tror du klarar det bara du vill. Kom igen!, som du sa: se vart det leder:)

• Anonym (tjej21)
    Anonym skrev 2012-03-30 23:03:15 följande:
    Jag har fått flytta in på så kallat akutboende. 
    Ska bo här tills jag blir ren från allt.. helt okay ställe ändå kunde varit värre. 
    Träffat en hel del intressant folk som samhället har sorterat bort från gatorna. 
    Men en sak jag inte förstår är, Hur soc tänker att man ska bli ren från drogerna här..
    tyckte de var lätt att få tag på droger på gatan men de är ingenting mot detta stället.
    Nu vet jag att jag har nått så kallade "rock bottom" när folk ser på min armar såren efter nål sticken 
    och fråga om jag vill köpa "kabbe" för er som läser detta och inte vet vad en kabbe är så är de en dos heroin jag menar.
    Fan vilken tur!, håller tummarna för att allt ordnar sig för dig nu.
Svar på tråden Så trött på allt!