• Amelle

Ögonfransserum... Vilket är bäst?

Ni som testat vad har ni för erfarenheter och hur snabbt såg ni resultat? Pris? Köpställe?

Känner att jag vill snygga till mig lite nu när våren kommer!

• Svar på tråden Ögonfransserum... Vilket är bäst?
  • GAGA

Har bara testat ricinolja och det fungerar. 

kostar väl en 60 kronor eller så på valfritt apotek  

• LiveHappy
    GAGA skrev 2012-04-14 22:43:10 följande:
    Har bara testat ricinolja och det fungerar. 

kostar väl en 60 kronor eller så på valfritt apotek  
    Hur lång tid tar det innan ögonfransarna blir längre? Har hört att det är mycket "segare" än neulash/revitalash. :P
  • LoOoVeEe

Ricinolja brukade jag också använda, men det tar så lång tid och det tålamodet har inte jag riktigt...: )

• Bobbylina

Hej igen!

Har nu använt x-lash i ca 2 veckor och jag ser redan resultat, blev glatt överraskad, trodde inte att ett så billigt serum kunde vara så bra!  Så jag kan verkligen rekomendera den!

• My Guiding Light

Favoritar inför inköp av nytt serum.

Provat revitalash innan och varit mycket nöjd. Var inne på att prova neulash denna gång men vore ju fantastiskt om något så billigt som x-lash funkade lika bra.

• GAGA
    LiveHappy skrev 2012-04-14 22:50:41 följande:
    Hur lång tid tar det innan ögonfransarna blir längre? Har hört att det är mycket "segare" än neulash/revitalash. :P
    Ja, det tar väl ett par veckor minst innan man ser resultat. Jag tyckte jag fick riktigt långa när jag hållit på i 3-4 veckor ungefär.
  • LoOoVeEe

GAGA:

Hur ofta applicerar du det och hur gör du?

• Fashionista1
    luckynumber skrev 2012-04-14 19:13:10 följande:
    Vad exakt hände när du slutade använda det? För om dom är långa kan dom väl inte bara bli korta helt plötsligt?
    ja precis som någon skrev så ramlade dom av, alltså inget dramatiskt förlopp eller så utan som dom brukar, jag tror att serumet förhindrar att dom ramlar eller bryts av som dom gör naturligt därför upplevs dom som tjockare och tätare så att så fort man slutar använda serumet så återgår det till sin naturliga process
  • Erase

Vad avundsjuk jag blir ... Jag har kört med Neulash i över 8veckor, helt enligt instruktionerna och INGEN skillnad syns på mig 😢 Hur sjutton Kommer det sig ? Även testat samma märke, fast för ögonbrynen. Eventuellt att jag tyckte mig ana liiite skillnad.

• Fia 28

Kan nu inte lägga upp några bilder så man får se riktigt hur de ser ut?

Svar på tråden Ögonfransserum... Vilket är bäst?