Anonym skrev 2012-04-03 21:39:22 följande:
Ah på hemsidan tydligen skrevs längre upp, men va tusan? Om man står i en butik och handlar något.. det är ju inte som så att man tänker "jaa men jag tar och letar upp närmsta dator och klickar in på deras hemsida för att se om det finns några "dolda avgifter" vid det här köpet.."
Asså nån gräns får det ju finnas eller? Vill dom ha nöjda eller missnöjda kunder?
Det är ju inte så svårt för om att säga - det här är en beställningsvara och det innebär att om ni vill returnera detta så tar vi ut en avgift på 150:-
Eller skriva det i kvittot så dom slipper öppna munnen.
Eller? Det handlar som sagt om att behålla sina kunder och utan nöjda kunder lär Rusta gå i konkurs.
Självklart letar man inte upp en dator men... Man frågar personalen om vad som gäller! Du har ett ansvar när du gör ett avtal (köp) med en affär, du är ansvarig för att vet vad du godkänner. När du köper och betalar en vara godkänner du egentligen ett avtal med affären i fråga... Skulle du någonsin skriva på ett avtal utn att dubbelkolla vad du godkände?