Inlägg från: mia 81 |Visa alla inlägg
  • mia 81

Nystart i livet = utöka bekantskapskretsen!

Hej hej!

Bor också i Göteborg. Är 30 (31 i år) och är för tillfället mammaledig med nr 2
    Tycker också om att träffa nya människor så jag hänger gärna på här!

• mia 81

Har två kilar, den störste är 2 år och den minste 2 månader så här är verkligen fullt ös! Skulle behöva fler armar ibland men nu börjar jag komma in i det Glad nu blir det inga fler barn iaf & förhoppningsvis har dom riktigt kul med varandra sen.

och det där med att de gillar stereotypa saker utan att man påverkat dem... här är det bara fordon av alla slag som gäller Flört

• mia 81

haha, min lillasyster va också sån när hon var liten bara prinsessor & nu är hon helt tvärtom Glad
    I helgen åker vi till pojkarnas farmor och bonusfarfar. De ville ha dit min störste då det är sjösättning av deras båt i helgen & det tror jag blir uppskattat. Skulle va lite "happening" i hamnen med grillning och så, så det blir nog bra för mig också Flört

Vad händer själv då för dig & ni andra här inne? Glad

• mia 81

Kättilsröd lät mysigt, måste kolla upp valborgsfirande nästa år. Vi kom ingenstans i måndags men hade en mysig kväll hemma Igår va vi på kosläpp i Kungsbacka, mycket uppskattat av min stora kille.. den lille sov sig nog igenom allt

Happy78: Usch jobbigt med separaration men det är ju som sagt det bästa ibland.
    Önskar också jag hade trädgård, men nån dag så

• mia 81

Vi har en riktigt lugn och skön helg i sommarhuset. Lilleman sov 7 timmar i sträck inatt så det är rena lyxen :)

• mia 81

Ja tack värmen får väldigt gärna komma tillbaka börjar bli riktigt trött på blåst och regn nu!

Vi har sommarhus i Fjällbacka, är underbart att åka upp dit och bara känna lugnet ibland. Lilleman sover fortfarande bra men med den större är det värre, känner mig lite som en vandrande vålnad just nu.

Både min morbror och hans fru har disputerat men det var några år sedan. Hur gamla ska barnen vara för att springa på lilla varvet eller vad det kallas? Vore något för min galna son som springer vart han än ska Flört

Har ni något planerat nu i Kristi Himmelsfärdshelgen? Själva åker vi uppåt kusten igen.

• mia 81

Hunnebostrand är också fint, ja visst är det underbart vid kusten.

Vad för typ av läger jobbar du med?

Svar på tråden Nystart i livet = utöka bekantskapskretsen!