Inlägg från: Happy78 |Visa alla inlägg
  • Happy78

Nystart i livet = utöka bekantskapskretsen!

Hejsan, får man hoppa på här? :)

Jag är 34 år och bor i västra Göteborg. Efter 14 år har jag och sambon nu börjat processen separation. Vi har 2 söner ( 3 år och 9 år)

Tyvärr har jag inte många "egna" vänner och min sambos vänner försvinner nu. Så träffa lite nya härliga vänner att dela livet med hade lyft upp mitt liv ordentligt.

Man vet ju inte riktigt hur man ska få ett bra socialt nätverk som vuxen. I skolan va det superenkelt.

Kram på er:)

• Happy78

Låter mysigt med en heldag i trädgården:)

Önskar jag hade en egen, men bor i lägenhet. Som tur var bor min syster bara 3 minuter bort i hus, så vi går oftast dit och njuter av vädret i deras trädgård.

Valborg var lugn, inte som när man va ung inte ;)
    Min fina mamma sov över och vi gick långpromenad. Lagade god mat och hade det mysigt.

Idag får det bli att va ute så mycket som möjligt. Våren har varit väldigt efterlängtad i år :)

Kram!!!

• Happy78

Mia81 : ja det har varit en tung vinter då vi levt ihop i väntan på att boende skulle lösa sig. Tack för omtanken :)

Nu är det iaf helg igen :) härligt!! I helgen ska jag på 70 års kalas hos min pappa. Galet att han är 70 år redan... Känns som Max 50 år.

Vad ska ni hitta på?

Kram!

• Happy78

Mia81 : vart har ni sommarhus? Låter mysigt! Visst känns det som värsta lyxen när småttingarna sover länge och gott ;)

Litenlind: vad är en disputationsfest? ( nyfis ) ;)

Nu är det redan helg igen och jag har inte direkt några planer. Är lite less på detta vädret, behöver värme och SOOOOOL ;)

Kram

• Happy78

Hej hej,

Vår helg blir lugn. Umgås bara med familj och vänner. Är lite förkyld, jag och lillkillen så passar bra.

Vad härligt med sommarställen. Vi har bara en Lgh så vi kommer inte så långt ;)

Idag fikade jag med en tjejj här från FL för första gången, det va jättekul och trevligt.

Ha en fin helg alla!

Kram

Svar på tråden Nystart i livet = utöka bekantskapskretsen!