Inlägg från: Spartacus |Visa alla inlägg
  • Spartacus

Hjälp! Torr hårbotten

produterna på apoteket tyckte jag sög! jag flagnar och får sår i hårbotten... det klias och man kliar tillbaka. nu har jag börjat tappa hår där jag kliat

det enda som fungerar hyfsat är att låta bli schampo helt då det innehållet massa kemisk skit och silikon och grejer, medan balsam innehåller lite mindre ,fungerar bra och faktiskt har en svag rengörande effekt den med! prova   

• Spartacus
    Hallonet87 skrev 2012-04-05 07:19:49 följande:
    Head and shoulders- kliet försvann direkt

håller med om att utav standardschampon är det absolut bäst! dock så kliar det lite ändå eftersom det är så parfymerat osv. i alla fall på mig.

ts; har du testat WEN ifrån tv-reklamen? det är inte schampo men man använder det som det och är enbart naturliga grejor i osv. det luktar i alla fall LJUVLIGT! mandel/menthol, superfräscht.

men DYRT, prenumererade ett tag och såvitt ajg såg kunde man bara beställa paketvis och då var det några hundralappar varje gång...

tyckte dock att det inte riktigt gjorde susen på mig, det krävdes rätt mycket för att man skulle känna sig helt ren om du förstår           
Svar på tråden Hjälp! Torr hårbotten