Teckna ej prenumeration hos Amelia!!!
Vill varna för att teckan prenumeration hos Amelia dvs Bonniers tidskrifter.
Förra året tecknade jag en morsdag present till mamma, M-magasine. Samtidigt fanns det ett erbjudande, teckna ett antal nummer för si & så & få Amelia. Tog detta erbjudande till mig själv. Detta skulle betalas innan man fick numrena.
Helt plötsligt i veckan dimper det ner en faktura på ett antal hundra. För vad tänker jag? Jag ska ju inte prenumera vidare....& då slår det mig att min prenumeration har säkert gått ut långt innan..& de har fortsatt skicka nummer...utan då att skicka ny faktura först! Ok, jag borde kanske reflekterat över att jag bara skulle få ett antal nummer..men gjorde inte det, för en faktura får man ju innan prenumerationen börjar. Jag trodde dessa nummer jag fått SJÄLVKLART tillhörde den första fakturan. OTROLIGT FULT Amelia!!! :...& precis får jag höra av en kollega som varigt med om samma sak...men hon hade till & med sagt upp sin prenumeration. Men fortsatt få hem nummer & skitit i det pga den var uppsagd. Sedan kommer en faktura! Gå INTE PÅ DESSA ERBJUDANDEN FRÅN AMELIA, det är bluff!!!
Sedan finns det säkert folk som tycker att man får skylla sig själv osv...men det tycker jag
aldrig man får när företag OÄRLIGT tjänar pengar!!!
Inser också att mörkertalet är STORT när det gäller detta, pga man skäms lite & känner sig dum.