Hitta billiga barnkläder på nätet
Hej!
Någon som vet någon bra sida som säljer relativt billiga barnkläder på internet , å då menar jag inte hm ellos osv, utan nåt annat..
Alla tips mottages!
Hej!
Någon som vet någon bra sida som säljer relativt billiga barnkläder på internet , å då menar jag inte hm ellos osv, utan nåt annat..
Alla tips mottages!
På www.bambolina.se finns det billiga barnkläder och damkläder och just nu har de fri frakt fram till den 25/4 på sin första beställning.
Kanske inte några märkeskläder, men bra kläder till väldigt bra pris, kan vara värt att kika in där
Fanns ju typ ingenting på bambolina.se
www.bambolina.se håller fortfarande på att fyllas upp och vad jag förstår ska det komma in mer kläder
Jag tycker också att M&S är bra som rekommenderats ovan, men är också mycket förtjust i brittiska kedjan Next http://www.nextdirect.com/se/en?utm_source=Google&utm_medium=CPC&utm_term=next%20sweden&utm_content=9947055189&utm_campaign=Sweden%20Brand%20Terms&mpch=semn Skickar fraktfritt till Sverige (fast har märkt att priserna är lite högre än när man köper kläderna i England. Så det kanske har lagt på fraktkostnaden på priset numera. Tycker kvaliteteten varit bra (finns affärer i Malmö och Stockholm med). Priserna på barnkläderna är ungefär som Lindex, kanske ngt dyrare.
Hej!
Det finns många bra sidor, en jag använder mig av när jag ska köpa barnkläder är www.babybarnklader.se. Det är en sökmotor som har samlat alla kläder från de stora nätbutikerna i Sverige! Välj själv vad du vill söka på färg, storlek, pris eller ja du bestämmer själv helt enkelt!