• Madelen21

Hitta billiga barnkläder på nätet

Hej!

Någon som vet någon bra sida som säljer relativt billiga barnkläder på internet , å då menar jag inte hm ellos osv, utan nåt annat..

Alla tips mottages!  

• Svar på tråden Hitta billiga barnkläder på nätet
  • MamaPapa
    Joggy skrev 2012-04-13 08:33:24 följande:
    Jag tycker också att M&S är bra som rekommenderats ovan, men är också mycket förtjust i brittiska kedjan Next www.nextdirect.com/se/en?utm_source=Google&ut...n Skickar fraktfritt till Sverige (fast har märkt att priserna är lite högre än när man köper kläderna i England. Så det kanske har lagt på fraktkostnaden på priset numera. Tycker kvaliteteten varit bra (finns affärer i Malmö och Stockholm med). Priserna på barnkläderna är ungefär som Lindex, kanske ngt dyrare.
    Jag köper multipack bodies därifrån och sparkdräkter - de är superbra kvalitet. Sedan gillar jag inte alltid killkläderna - de är rätt murriga i färgerna vilket jag tycker är trist. Men väldigt bra kvalitet som håller både färg och form som sagt.
  • Fru Karlsson

Jag köper nästan alla sonens kläder på Tradera.Snygga märkeskläder i bra skick som du kan få under 50 spänn beroende på hur buden blir.Kommer i brevlåda två-tre dagar efter du betalat till deras konto.Har funkat jättebra för mig och har aldrig blivit lurad.Svindyrt att köpa barnkläder ute ju...

• Madelen21

Fru karlsson: Ja jag brukar oxå köpa på tradera, senaste fyndet var en blixten mc queen tshirt, 12 kr + 14 i frakt :) Billigt å bra!

• Fru Karlsson
    Madelen21 skrev 2012-05-08 19:17:26 följande:
    Fru karlsson: Ja jag brukar oxå köpa på tradera, senaste fyndet var en blixten mc queen tshirt, 12 kr + 14 i frakt :) Billigt å bra!
  • MeAndBaby

lillagrodan.net, både begagnat och nytt, mkt billigt:) Dock stiger frakten i takt med vikten på paketet, men hittar man bodys för 10-20 kr st så jämnar det ut sig. Väntar just nu på paket därifrån...

Svar på tråden Hitta billiga barnkläder på nätet