Inlägg från: Velouria |Visa alla inlägg
  • Velouria

Nils Karlsson Pyssling är gay !

aftonslynan skrev 2012-04-06 19:31:39 följande:
    Den politiska korrektheten i såna här trådar får mig att må illa..
    Sossarnas ständiga dilemma. Älska främmande kulturer, som i sin tur har dödsstraff på homosexualitet.. 
    "svenskarna föder för få barn, därav invandringen" . Ja tacka fan för det när det 'ligger i tiden' att vara gay.

Och majoriteten är ju sossar på denna sidan såg jag på någon omröstning här. 
    Dessutom va 50% överviktiga enligt en annan undersökning också.. samband? Kanske..

Detta var iaf mitt första inlägg här på FL, välkomnar mig själv in i spelet;
    Tack! 
    Nog passar din kommentar på FLs sandlåda alltid...
  • Velouria
    RianMusik skrev 2012-04-07 11:55:59 följande:
    Han har ju rätt med det han säger ! Har du problem med det?
    Nej, han har inte rätt med det han säger. Frågor på det?
  • Velouria
    FMGA skrev 2012-04-07 15:03:11 följande:
    Jag är nog mest bekymrad över att vuxna människor sitter och hetsar upp sig över nakna barn i filmer som Ronja Rövardotter, Madicken eller Nils Karlsson Pyssling.

Pedofilvarning på vuxna som sexualiserar småungar. 

Och snart är det sommar - och då struttar de iväg till badstränderna för att få glo på nakna ungar. Äckligt! 
    Ja, i och för sig...
  • Velouria
    RianMusik skrev 2012-04-07 18:49:19 följande:
    Jo då, han har rätt med det han säger för sossar brukar va så tabu med att andra tycker och tänker olika än dom ! Det gäller alla röda partier och rödingar ! Samt så är media också vänster vriden så där har han också rätt ! Fascister är dom alla !
    Jaså? Jag tycker att det är bajsbrunisar som SD som brukar tycka så. Men men, du tycker som du gör och det får du göra. Vi bor ju i Sverige
  • Velouria
    RianMusik skrev 2012-04-07 23:22:16 följande:
    Är det så ? vad jag har fått uppleva så är det SD som man kan bemötta bäst mer eller mindre när det gäller sak frågor utan att få en massa skit kastat på sig skillnad från vänster nissarna som blir så hetsiga bara för att dom inte kan förstå hur någon kan tycka si och så ! Men som du säger, detta är ett fritt land och man får tycka vad man vill , iallafall vad det står i lagen ,men det märks inte !
    Jo, det märks. SD får ju hålla torgmöten och allmänt fara med lite halvfarliga osanningar utan att nån bryr sig nämnvärt (utom när det gäller att de verkligen utövar hets mot folkgrupp). Även nazzar som ND får manipulera folk offentligt. Numera är det ju det vänstern som är det svarta fåret. Så det så. 
  • Velouria
    RianMusik skrev 2012-04-09 14:59:01 följande:
    Jo, du tror på tomten också va !! Sen har vi vänster fascisterna till stenkastare som inte respekterar yttrandefriheten och ordning och har våld och sabotage som sitt motto !
    Jag tror att du ligger närmare att tro på tomten än vad jag gör. Men bajsbrunisarna är värre. Så det så.
  • Velouria

Och allra värst är de som tror att Nils Karlsson Pyssling är gay. Det är Breivikvarning på sådana

• Velouria
    RianMusik skrev 2012-04-09 15:55:18 följande:
    Jag är nog en förvirrad liten nolla utan koll !
     Jag vet...
  • Velouria
    RianMusik skrev 2012-04-09 16:13:50 följande:
    Undrar om du skulle va lika kaxig om jag skulle träffa dig öga mot öga ?
    {#emotions_dlg.djavulsk} Bring it on.
  • Velouria
    RianMusik skrev 2012-04-09 16:17:20 följande:
    Absolut !! Vart skall vi ses ?
    Fast om vi ska på dejt så får du vara lite mer romantisk och välja ett ställe själv. Överaska mig!
Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !