• RianMusik

Nils Karlsson Pyssling är gay !

Vet ej om ni har sätt Nils Karlsson pyssling men om man har gjort det så ser man att i många scener i filmen är ganska gay !

Inte bra att se för barn !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 15:36
    PS : Skall stå sett !
  • Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !
  • DisposableHero

Kamma till dig för f*n! Om du hade sagt något i stil med att råttan är läskig och därmed är Nils Karlsson Pyssling ej lämplig för barn hade jag fortfarande sagt att du ska kamma till dig, men utan att svära. Skäms.

• RianMusik
    DisposableHero skrev 2012-04-06 15:37:41 följande:
    Kamma till dig för f*n! Om du hade sagt något i stil med att råttan är läskig och därmed är Nils Karlsson Pyssling ej lämplig för barn hade jag fortfarande sagt att du ska kamma till dig, men utan att svära. Skäms.
    Jag är inte ensam om att tycka det att Nils karlsson pyssling är ganska gay! Har hört många genom åren sagt liknande !
  • RianMusik
    Emmi27 skrev 2012-04-06 15:38:30 följande:
    Än är inte den sista idioten född.
    Idioter är dom som inte kan se att det är gay !
  • DisposableHero

Du kan ju åtminstone argumentera för din sak sakligt, komma med exempel och lägga fram din teori på ett moget, diskussionsvärdigt och trovärdigt sätt. Fast jag tvivlar på att du hade framstått som mindre idiotisk för det.

• Oh my good
    RianMusik skrev 2012-04-06 15:41:05 följande:
    Idioter är dom som inte kan se att det är gay !
    OCH om han nu mot förmodan skulle va gay.....Varför skulle det va dåligt för barna att titta på??? Det smittar ju inte....
  • RianMusik
    DisposableHero skrev 2012-04-06 15:43:53 följande:
    Du kan ju åtminstone argumentera för din sak sakligt, komma med exempel och lägga fram din teori på ett moget, diskussionsvärdigt och trovärdigt sätt. Fast jag tvivlar på att du hade framstått som mindre idiotisk för det.
    Självklart men idiot är man bara om man inte kan se att det är gay !
  • EmilyB

När dom badade tillsammans stängde jag av. Fick helt enkelt nog.

Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !