Inlägg från: RianMusik |Visa alla inlägg
  • RianMusik

Nils Karlsson Pyssling är gay !

CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-04-07 23:51:00 följande:
    Du blandar ihop den lagstadgade yttrandefrihetsrätten med den påstådda rätten att inte bli kritiserad.

Hot och våld är däremot aldrig ok men det har inte med den lagen att göra.
    kritik tar jag gärna emot men man får ju räkna med att jag kritiserar tillbaks. Men det finns dom som bara vill ha rätt och kan inte acceptera att andra tycker olika, och nej, det är inte SD.are jag pratar om eller nationella utan vänster människor som jag stöt på under åren som har svårt med att man tycker annorlunda än dem. Nu säger jag inte att alla vänster vridna människor är så men det finns en del som är funtade så. Ta tex nu när jag skrev att jag brukar ta upp invandrar frågor med vänstern, blev direkt kallad för rasist av en nolla här på FL utan att ha sagt något rasistiskt överhuvudtaget !
  • RianMusik
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-04-08 10:28:09 följande:
    Och inget av det du tar upp har med yttrandefrihetsgrundlagen att göra.
    Att bli kallad för rasist kan klassas som kränkande och har då i sin tur med yttrandefrihetslagen att göra !
  • RianMusik
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-04-08 11:04:30 följande:
    Nej, det har det inte alls.

Det skulle kunna vara en fråga för lagen om förtal, men vad andra kallar dig har precis ingenting med yttrandefrihetsgrundlagen att göra. I alla fall inte åt det hållet, ibland kan den ge ett visst skydd åt den som kallar dig något.

Jag föreslår att du slår upp en lagbok och läser yttrandefrihetsgrundlagen så får du svart på vitt att det inte har med frågan att göra.
    Jo men förtal som du säger är inte lagligt så att kalla någon för rasist utan att den personen i frågan har sagt något rasistiskt är förtal !
  • RianMusik
    amandaanderssoon skrev 2012-04-08 10:58:30 följande:
    HAHAHA ja och sambon håller helt med! 
  • RianMusik
    M C skrev 2012-04-08 13:33:27 följande:
    Nej.

Ska du skrika jävla idiot till mig med nu och ännu en gång bevisa din storhet?
    Vad för mupp är du ?
  • RianMusik
    Velouria skrev 2012-04-09 10:53:14 följande:
    Jo, det märks. SD får ju hålla torgmöten och allmänt fara med lite halvfarliga osanningar utan att nån bryr sig nämnvärt (utom när det gäller att de verkligen utövar hets mot folkgrupp). Även nazzar som ND får manipulera folk offentligt. Numera är det ju det vänstern som är det svarta fåret. Så det så. 
    Jo, du tror på tomten också va !! Sen har vi vänster fascisterna till stenkastare som inte respekterar yttrandefriheten och ordning och har våld och sabotage som sitt motto !
  • RianMusik
    Velouria skrev 2012-04-09 15:45:59 följande:
    Och allra värst är de som tror att Nils Karlsson Pyssling är gay. Det är Breivikvarning på sådana
    Du är nog en förvirrad liten nolla utan koll !
  • RianMusik
    Velouria skrev 2012-04-09 16:00:27 fölVilket

Försökte du va rolig nu ditt Miffo ? 
  • RianMusik
    Hermas Herden skrev 2012-04-09 15:58:09 följande:
    Nils är bannlyst från vår församling.

Aldrig i hela mitt liv sett sådan smörja producerat för barn med så många hooerotiska undertoner!

En skymf för oss föräldrar som vill uppfostra våra barn normal och utan inblandning från homosexualitet och annat fördärv.

Tummen upp för det Fader !
  • RianMusik
    Velouria skrev 2012-04-09 16:11:39 följande:
    Nej. Det sköter du bra själv.
    Undrar om du skulle va lika kaxig om jag skulle träffa dig öga mot öga ?
  • RianMusik
    Velouria skrev 2012-04-09 16:14:39 följande:
    {#emotions_dlg.djavulsk} Bring it on.
    Absolut !! Vart skall vi ses ?
  • RianMusik
    Velouria skrev 2012-04-09 16:18:18 följande:
    Fast om vi ska på dejt så får du vara lite mer romantisk och välja ett ställe själv. Överaska mig!
    Haha du är ju rolig ju :D
  • RianMusik
    Tashie skrev 2012-04-09 17:52:30 följande:
    TS, var så snäll och ta och lyssna på den här låten:

">

" target="_blank">

Fan va gay !!!
  • RianMusik
    Detta är också jävlig gay. Måste vara Nils idol ! 

Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !