Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Anira skrev 2012-04-09 09:02:39 följande:
    Hej!

Jag undrar så om vi kommer att bli med barn snart, i år? eller längre fram?
    Och jag undrar hur vår ekonomi kommer se ut framöver?
    Kommer vi bo kvar där vi bor nu?
    Kommer det ordna sig med jobb för oss?

tack! 
    Ja, ett barn är på väg om cirka två år. Ekonomin ser stadig ut med chans till vinst i spel i augusti i år. Ni bor kvar i er bostad fram till barnets tidiga månader, därefter flyttar ni. Angående jobb så ser det trögt ut de närmaste månaderna, men i oktober i år kommer ett erbjudande om ett jobb på 75%!
  • Kaupa Jaur
    Miii skrev 2012-04-09 09:18:01 följande:
    Tack oraklet.

Jag hoppas att jag o min partner kommer kunna lösa alla våra problem som är o har varit. 
    Kan du se vad som händer med oss inom den närmsta veckan? 
    Blir ja lycklig och mår bra igen?

Men ska tänka på allt du skrev.    
    Från och med idag, onsdag och en vecka framöver: Du träffar en gammal vän som du inte sett på länge och det leder till lite slitningar mellan dig och din partner, men det är övergående. På fredag finns chans att du blir bjuden på något roligt i sommar och du bör tacka ja oavsett hur det känns nu - du kommer inte att ångra dig. I början av nästa vecka bör du hålla igen på utgifterna, för du måste betala något oförutsett senare. Du kommer att bli lycklig, men du omger dig med något som stjäl din energi. Ta reda på vad det är och se över om du inte kan minska ner denna energitjuv. Du kommer att må bra igen - det förtjänar du!
  • Kaupa Jaur
    Mandel skrev 2012-04-09 09:43:23 följande:
    Vem är det som knackar?

Igår när jag satt på bänken i köket knackade det till på ytterdörren och jag såg en skugga i fönstret på dörren. När vi öppnade var det ingen där.
    När jag duschade så bankade det till på badrumsdörren och då vet jag att maken och barnen satt i soffan och läste godnattsaga så det var inte någon av dem.
    I natt när jag var uppe och kissade hörde jag klart och tydligt 3 snabba knackningar nerifrån. Skulle gissa på altandörren.

Det knakar och knäpper mycket i detta hus, men dessa knackningar är nya och är uppenbara knackningar och inte knakningar i element och ledningar.
    Du hör ett djur som valt att bosätta sig i ert hus som orsakar ljuden, men själva fenomenet är en varning om att någon i din närhet försöker förstöra något för dig, och du är inte medveten om det. Var aktsam med vad du delar med andra och var rädd om dina innersta tankar  - personen är tyvärr inte så ärlig som du vill tro.
  • Kaupa Jaur
    UnderbaraVi skrev 2012-04-09 09:48:41 följande:
    När föds vår dotter? Är beräknad den 16 maj.
    Er dotter kommer att födas två dagar före bf, alltså en 14 maj. För övrigt även Oraklets födelsedag. En bra dag.
  • Kaupa Jaur
    LillSnurr82 skrev 2012-04-09 13:32:24 följande:
    När föder jag mitt andra barn? Kommer jag och sambon förlova/gifta oss?
    Andra barnet kommer födas på natten en årstid när det blåser mycket ute, troligen på våren då siffran 4 (april) dyker upp kring dig. Du och din sambo kommer att förlova er, men bröllop dröjer tills ni flyttat en gång.
  • Kaupa Jaur
    bebis86 skrev 2012-04-09 20:03:44 följande:
    vad är min bebis i magen för kön?
    Det är en flicka i magen!
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-04-09 20:08:19 följande:
    När kommer min bebis att komma ? Var beräknad den 4/4
    Inom två dagar har du din bebis här!
  • Kaupa Jaur
    YlwaMarie skrev 2012-04-09 20:34:41 följande:
    Kommer jag bli gravid igen? Och vad kan det tänkas bli för kön?
    Det finns vissa chanser till graviditet, men inte med den man du senast hade sex med. När du blir gravid (för du är mycket fertil!) kommer det bli en pojke.
  • Kaupa Jaur
    3 barns mamman skrev 2012-04-10 17:02:15 följande:
    Vilken tid på dygnet startar förlossningen?
    Runt klockan 16.15 på eftermiddagen känner du starten, men det dröjer till 20.00 innan du förstår att det är på gång!
  • Kaupa Jaur
    LillSnurr82 skrev 2012-04-10 17:29:26 följande:
    Har bf 17/6
    Oraklet ser och Oraklet hör - var det april eller juni? Låt ödet bestämma.
Svar på tråden Oraklet är öppet!