Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

kotten91 skrev 2012-04-07 12:20:40 följande:
    Kommer jag att få tvillingar eller ett barn? Och vilket/vilka kön kommer det bli?
    Du väntar ett barn, men i framtiden ser Oraklet triss i barn! Endast pojkar.
  • Kaupa Jaur
    Theres skrev 2012-04-07 13:06:32 följande:
    Får vi en tjej eller en kille? :)
    Oraklet ser en flicka!
  • Kaupa Jaur
    MeandHim skrev 2012-04-07 13:11:31 följande:
    Har två frågor om du har tid lust och ork att besvara?!

Kommer jag nånsin få ett jobb? Har varit arbetslös såå länge, hattat runt på olika praktikplatser, jobbar röven av mig men inte ett skit händer. Vill ha ett jobb, tjäna pengar så att jag och min familj kan köpa ett hus som vi får plats i. Händer det nåt snart?????

Kommer jag få fler barn i framtiden?? Och isåfall vilket kön???
    Sörjer mina två änglar som inte fick stanna.

Vore så tacksam för ett litet svar.
    Trevlig påsk!
    Ja, du kommer få ett arbete, men det dröjer. Tyvärr finns ditt drömjobb på en ort långt ifrån din nuvarande bostad. Oraklet råder dig att använda ditt skarpa intellekt, för du har både karisma och drivkraft till att skapa något helt nytt. Du har en dold skrivtalang, prova den! Du kommer att få ett barn inom kort, en flicka. Hon föds när det är snö på marken. Oraklet önskar trevlig påsk!
  • Kaupa Jaur
    Alvi skrev 2012-04-07 13:15:37 följande:
    O kära orakel, jag ber dig, vill du svara på min enkla fråga? Kommer jag hitta ett nytt, mer awesome (och nära) jobb efter (under) mammaledigheten än det jag redan har, och vilka arbetstider kan det isåfall tänkas bli?

Tusen gånger tack!
    Med vördnad och tårar i ögonen över tilltalet påstår Oraklet att du absolut kommer finna ett bättre jobb, men i början kommer du kombinera dina två jobb. Förbered dig på att jobba hårt kvällstd i cirka ett halvår, därefter avtar arbetsbördan och du kommer till liv igen.
  • Kaupa Jaur
    Anton Chigurh skrev 2012-04-07 13:22:46 följande:
    ORAKEL !!!

Rövsvett ???

Varför i helvete har Gud, eller om det möjligen är Allah som är den skyldige, skapat detta vidriga, högst enerverande fenomen. Lika onödigt som fästingar. Om du frågar mig....
    Rövsvett är skapat högst upp i karmachakrat i kosmos och är den kliande vägen till full nirvana. Oraklet kommer belysa den enda hittills kända positiva effekten av rövsvett: När det till exempel är en varm sommardag och rövsvett bildas i massor kan den ersätta våtservetter. Du kan välja att dra handen i skåran och låta rövsvetten skölja bort den värsta smutsen. I övrigt instämmer Oraklet till fullo i åsikten att rövsvett är ett väldigt komplicerat fenomen.
  • Kaupa Jaur
    So far away skrev 2012-04-07 15:26:17 följande:
    Kommer jag någonsin bli lycklig?
    Ja, du kommer finna lycka. En kvinna som ofta bär långa halsband kommer ge dig uppskattning och öka ditt välbefinnande. Du bör söka upp henne och finner henne nära en lokal där du brukar träffa vänner.
  • Kaupa Jaur
    Anton Chigurh skrev 2012-04-07 15:30:57 följande:
    Flera timmar sen jag ställde mitt spörsmål, och inget svar än !!!

VAD I HELVETE ÄR DET FRÅGAN OM ???????? 
    Oraklet har duschat i timmar. Rövsvetten kliade.
  • Kaupa Jaur
    Mamman09 skrev 2012-04-07 15:32:11 följande:
    Hej oraklet!

Kommer vi någonsin hitta huset som passar oss? Ser du isåfall hur det ser ut (på ett ungefär)

Efter min mammaledighet undrar jag också om jag kommer hitta ett bra jobb?

Love
    Oraklet ser ett ljusblått hus. Det är slitet och skevt, men se upp för era fördomar: huset är underbart! Leta efter drömhuset nära en gammal kvarn. Efter mammaledigheten kommer du hitta ett jobb du trivs sådär med. Oraklet råder dig att fortsätta jobbsökandet i smyg!
  • Kaupa Jaur
    Keeya skrev 2012-04-07 15:39:04 följande:
    När föds mitt barn?
    När du planerat in en träff med en väninna gör barnet sig påmint, en kvinna du träffade för tre veckor sedan sätter förlossningen i rörelse.
  • Kaupa Jaur
    Camrad skrev 2012-04-07 20:23:20 följande:
    Tack för ditt svar:)
    Får jag fråga två frågor till? Vad blir det för kön på vår bebis?
    Blir jag snart bättre från min envisa candida som jag kämpat stenhårt mot i snart 6 mån så att jag kan börja äta lite mer normalt? Tack på förhand.
    Oraklet ser en flicka! Du kommer att bli bättre, men det dröjer tyvärr ett tag till. Örter har stark inverkan på dig och Oraklet råder dig att prova - du är mycket mottaglig för medel utifrån. Detta kommer förbättra ditt ätproblem.
Svar på tråden Oraklet är öppet!