Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

3 barns mamman skrev 2012-04-11 17:21:21 följande:
    Orakel: Idag är den 11:e men här sitter jag fortfarande med bebis på felsida av magen.. kommer vi få vänta länge till innan vi har våran bebis i famnen??
    Bebisen kommer om tre dagar!
  • Kaupa Jaur
    Kokosflingor skrev 2012-04-11 18:57:21 följande:
    Kommer jag att bli sambo med min pojkvän? Kommer vi att få några barn ihop? När får jag mitt första barn? Kommer jag att få kejsarsnitt? Hur många barn kommer jag att få? Kommer jag att bli lycklig? Kan jag att kunna gå vidare i livet efter att ha mist ett barn som jag älskat innerligt?
    Ja, ni kommer bli sambos! Oraklet ser inga barn de närmaste fem åren, men därefter kan det hända saker. Du kommer att bli beviljad kejsarsnitt om du så önskar, men du kommer också att klara utmärkt att föda som vanligt om du vill det. Oraklet ser 4 barn i din framtid och du kommer att vara mycket lycklig! Du är en stark person som befriat sig själv från många fördomar - det kommer att gå bra för dig.
  • Kaupa Jaur
    Miss A skrev 2012-04-11 19:16:05 följande:
    Okej tack för ditt svar! Då vet jag det, då kommer nog förlossningen gå väldigt fort :)

Hur ser det ut i framtiden för mig och min sambo? Blir det något bröllop? Köp av hus?
    Bröllop kommer att ske i era liv inom tre år, och ett husköp blir av innan dess!
  • Kaupa Jaur
    NoahLeah skrev 2012-04-11 19:18:40 följande:
    Fått erbjudande om lägenhet i min hemstad men undrar hur det blir på jobbfronten??
    Du kommer att bli erbjuden ett arbete inom restaurangbranschen inom kort, men du bör tacka nej, för arbetsgivaren är inte ärlig och du kan bli indragen i trubbel. Bara några veckor strax därpå kommer ett nytt erbjudande om ett liknande jobb, och det passar dig väldigt bra!
  • Kaupa Jaur
    MosterEsther skrev 2012-04-11 19:29:22 följande:
    Hej! 
    Kan du se när min förlossning startar och om det kommer att gå bra? 
    Oraklet ser tyvärr mycket suddigt vad gäller datum, men runt klockan två på eftermiddagen sätter förlossningen igång. Det kommer att gå bra, men en vän som tar upp dina tankar mycket nu kommer att stötta dig mycket, till allas förvåning. Du har en sak i BB-väskan som för med sig trötthet och dålig energi, plocka ur detta föremål - du känner nog själv vad det är.
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-04-11 19:30:00 följande:
    Oj fredagen den 13de. Är det negativt att föda då? Otursdag :/
    Nejdå, Oraklet tror i alla fall inte på otursdagar!
  • Kaupa Jaur
    3 barns mamman skrev 2012-04-11 19:32:37 följande:
    tack.. kommer det dröja många dagar till innan det startar?
    Ja, du får vänta ett par dagar! (räknat från när du ställde frågan)
  • Kaupa Jaur
    Connecting skrev 2012-04-11 19:36:58 följande:
    Jag fyller 29år och är man, det jag undrar är när kommer jag dö?
    Vid 74 års ålder avlider du av ett fall från en stege.
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-04-11 19:56:30 följande:
    Hur kommer förlossningen börja ? Kommer vattnet gå eller bara värkar som gör att jag vet att det är på gång?
    Förlossningen kommer starta med värkar som blir allt starkare, stannar av och sedan återkommer igen.
  • Kaupa Jaur
    ulle85 skrev 2012-04-11 20:46:11 följande:
    Jag undrar om du kan se ifall vi kommer flytta till större hus?! När kommer vi hitta vårt drömhus? Kan du säga något om huset, färg vart det ligger eller nåt annat?
    Vad kommer jag jobba med i framtiden? När kommer jag byta jobb?
    Ja, ett större hus kommer att dyka upp i era liv. Det är inte särskilt mycket större än er nuvarande bostad, men lite. Drömhuset kommer ni att hitta men magkänslan kommer säga er att ni ändå inte ska genomföra köpet - lyssna på den känslan. Huset ni närmast kommer flytta till är målat i en svag grön nyans med grå inslag. Nära huset finns en gammal järnväg som inte längre används, det ligger långt från vatten. Angående jobb så kommer du att få en nytändning i arbetslivet i och med ett byte av arbetsplats, men inom samma bransch. Knyt kontakter med dina nuvarande kollegor, en av dem kan hjälpa dig till drömjobbet! Oraklet ser inget nytt jobb inom de närmaste tre åren.
Svar på tråden Oraklet är öppet!