Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

LisaVäntar skrev 2012-07-23 18:17:59 följande:
    När kommer vårt barn, blir det friskt och vilket kön?
    Oraklet ser fallande löv, men om det innebär att barnet föds på hösten eller blev till på hösten är oklart. Oraklet tror på en pojke!
  • Kaupa Jaur
    Idiial skrev 2012-07-23 18:22:46 följande:
    När kommer vår bebis komma? Och hur kommer min relation med min sambo se ut under denna tid? Kommer vi flytta inom samma stad eller till en annan stad?
    Din bebis föds troligen runt den 15 i månaden, relationen  med din sambo ser sund och stark ut men Oraklet råder till försiktigare diskussioner vad gäller ett fordon av något slag. Ni kommer att få tag i en bostad i en annan stad, men i sista sekunden hittar ni något ännu bättre på hemmaplan.
  • Kaupa Jaur
    Anneflisan skrev 2012-07-24 08:48:13 följande:
    Hej!
    Kommer jag nansin bli fri fran min depression, ar jag pa ratt vag?
    Och nar ska jag borja min resa mot ett lattare liv, kommer jag nansin kunna halla mig mer normalviktig och frisk?
    Tack :)
    Ja, du är på rätt väg men framåt jul frestas du till ett misstag. Ha koll på dina egna vanor så klarar du dig ur det! Du kommer att  gå ner i vikt, men inte ända fram till målvikten. Dock så vädjar Oraklet till ditt självförtroende: tyck om dig själv mycket mer så spelar den sista biten fram till målet inte så stor roll! Oraklet ser en frisk och stark person!
  • Kaupa Jaur
    Brunettjejen skrev 2012-07-24 09:00:40 följande:
    Okej spännande! Vi har varit inne på giftermål? Hur ser detta ut?
    Oraklet ser ett utomhusbröllop i stark blåst. En av gästerna som du är nära släkt mer bär  en ljuslila klänning eller dräkt, och det är av en speciell anledning som du kommer förstå först när denna person gått bort. Färgen svart dyker upp, men inte i någon negativ bemärkelse. Kanske kommer temat att gå i en mörk färg. Nära lokalen där ni vistas efter bröllopet finns en hage med djur i.
  • Kaupa Jaur
    strumpan123 skrev 2012-07-24 09:06:58 följande:
    Blir jag gravid denna månad, om inte när?
    Oraklet ser ett plus framåt november!
  • Kaupa Jaur
    NeLe skrev 2012-07-24 09:15:55 följande:
    När kommer vår bebis? Vad blir det för kön? Går förlossningen enligt plan, är bebisen frisk? Blir det några fler barn sedan? Är det i sådana fall med samma man? Hur ser min yrkeskarriär ut efter mammaledigheten, kommer jag att bli barnmorska?
    Bebisen föds på ett ensiffrigt datum, och det är en flicka. Förlossningen löper smidigt, men något oväntat dyker upp! Ytterligare två flickor ser Oraklet, men den sista flickan är med en annan man än de två första. Du kommer att bli barnmorska, men det dröjer. Du får ett annat jobb emellan som du inte kan motstå.
  • Kaupa Jaur
    Justmee84 skrev 2012-07-24 09:24:37 följande:
    tack! :) ja hon är jäkligt  enveten, men hon har ju berättat... så du menar att det är något mer som hon inte vill säga...  kan de se varför det inte kommer hålla med min nuvarande sambo?!
    Oraklet ser ett större missförstånd, men av vilken typ är oklart. Eventuellt dras en tredje part in i grälet, men inte i egenskap av älskare/älskarinna utan som stöd till en av er. Oraklet tror dock att det finns en chans att ni hittar tillbaka till varandra, så bryt inte kontakten även om en av er vill det. Ni dras till varandra!
  • Kaupa Jaur
    Antiloop skrev 2012-07-24 10:01:07 följande:
    I vilken vecka kommer vårat barn?kommer allt gå bra?vilket kön är det ?
    Barnet föds i v. 41 och är en flicka. Förlossningen och tiden efter går bra, dina egna knep i mammarollen ska du ta på allvar, för de är mycket användbara även fast du ibland tvivlar.
  • Kaupa Jaur
    LillSnurr82 skrev 2012-07-24 10:25:37 följande:
    Hur kommer min framtid se ut med min sambo ? Kommer vi gifta oss? Skaffa fler barn? Flytta till annan stad?
    Vad ska jag satsa på för yrke?
    Framtiden ser ljus ut, ett giftermål dröjer men ett barn hinner slinka emellan. Ni ska inte flytta till en annan stad då Oraklet ser ett vackert skimmer kring er nuvarande bostad - den är inflyttad med kärlek. Oraklet råder dig till ett praktiskt yrke då du har en fin känsla för hantverk av olika slag. Och glöm inte dina konstnärsdrömmar, du kan mer än du tror!
  • Kaupa Jaur
    godisråttan77 skrev 2012-07-24 11:15:50 följande:
    Hur ser mitt kärleksliv ut framöver?
    Du hittar en kortare romans i december, men om du verkligen tror på den kan den utvecklas till något mer! Håll utkik efter en person som ofta bär knälånga kläder på överkroppen - där finns en potentiell partner.
  • Kaupa Jaur
    Fenrisulven skrev 2012-07-24 12:12:23 följande:
    Kommer vi få något gemensamt barn? Är det isf friskt?
    Ja, en frisk liten pojke ser Oraklet!
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-07-24 12:50:46 följande:
    Kommer det hålla mellan mig och sambo ?
    Ja, det gör det, men ett eventuellt längre uppehåll kan komma på tal.
  • Kaupa Jaur
    UnderbaraPojke skrev 2012-07-26 09:06:21 följande:

Min pojke föddes i v38 och hade ibga problem med värme... snarare tvärtom.
    Oraklet huttrar vidare.
  • Kaupa Jaur
    Holmqvist skrev 2012-07-26 14:38:42 följande:
    Efter en mycket tråkig vår med missfall och tråkigheter....blir jag med barn på nytt? När? och kommer allt gå bra? Tacksam för svar!!!
    Ja, Oraklet ser flera graviditeter till. En del slutar med missfall, men visst kommer du att få barn! Två flickor ser Oraklet i periferin. Du kommer få två barn, en förlossning går nästan helt perfekt medan den andra är lite kämpigare. Dock är barnen friska och du kommer att må bättre efter några veckor! Oraklet ser en stark sjua, du bör ta ett graviditetstest den sjunde i månaden!
  • Kaupa Jaur
    gammelmamma skrev 2012-08-14 22:40:13 följande:
    Tack för svaret. Nu till nästa fråga: jag har tappat bort mina ringar, en förlovningsring, en vigselring och en ring jag fick när jag tog studenten, var finns dom? Kommer jag hitta dom? Kommer jag få veta vad min värk beror på och kommer jag bli av med värken, i så fall hur? Kommer jag och min man vara gifta hela livet?
    Du kommer hitta en av ringarna, den som är äldst. De andra två har du tyvärr tappat utomhus och kommer troligen inte hitta igen. Den ring som du hittar finns i närheten av el, kolla ovanpå dina proppskåp och bakom hushållsapparater! Angående din värk så ser Oraklet tyvärr inget svar på värken, men däremot finns ett läkemedel som kan stilla din smärta, men det är svårt att hitta. Du är gift med din man ända tills en av er avlider.
Svar på tråden Oraklet är öppet!