• Anonym (halvpervers)

Män som sprutar i kalsongerna...

Jag blir upphetsad av att fantisera om män som sprutar av ren upphetsning i kalsongerna. Typ väldigt oerfarna män som blir så kåta (av mig t ex) att de inte kan hålla sig, antingen bara av åsynen av mig eller för att vi gnider oss mot varandra eller så. Blir kåt av att läsa berättelser där det händer. Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Män som sprutar i kalsongerna...
  • Anonym (Prematur)
    Anonym (NakenJanne) skrev 2014-06-12 12:37:34 följande:
    Det händer väl knappast för en kille över 13år....

Har hänt mig två gånger då min tjej smekt mig över kalsongerna när vi ligger i sängen och myser. Jag har sagt åt henne båda gångerna att jag är nära att komma men hon har bara fortsatt och låtit mig komma där och då. Efter det så har hon skrattat lite och "pikat" mig för att inte kunna hålla igen. Allt med glimten i ögat såklart. Tror hon tycker det är lite roligt när jag sprutar ner mig så jag får tvätta och byta underkläder. Att hon har makten över mig typ. Jag har inga problem med det utan snarare tvärtom. Jag gillar när hon gör så med mig.
  • Anonym (Tjej 2)

För länge sedan (i 18 årsåldern) och då jag hängde mycket på krogen träffade jag en man som var lite äldre (40 årsåldern). Han erbjöd sig att skjutsa hem mig och han tog en liten omväg hem och stannade. Han ville ha sex men jag tyckte att han var lite för gammal då. Så han undrade om han kunde lägga sig på mig, jag sa att det var ok. Han drog min stol bakåt och la sig med alla kläder på över mig och tryckte sig mot mig ett par gånger, efter Max en minut stönade han till och kom i byxan. Han hade ljusa byxor så det var helt blött utanpå. Han skämdes lite men jag tyckte att det var upphetsande. När jag kom hem onanerade jag innan jag somnade. Kan fortfarande bli kåt av de minnet..

• läppar
    Anonym (Tjej 2) skrev 2014-06-13 13:04:42 följande:
    För länge sedan (i 18 årsåldern) och då jag hängde mycket på krogen träffade jag en man som var lite äldre (40 årsåldern). Han erbjöd sig att skjutsa hem mig och han tog en liten omväg hem och stannade. Han ville ha sex men jag tyckte att han var lite för gammal då. Så han undrade om han kunde lägga sig på mig, jag sa att det var ok. Han drog min stol bakåt och la sig med alla kläder på över mig och tryckte sig mot mig ett par gånger, efter Max en minut stönade han till och kom i byxan. Han hade ljusa byxor så det var helt blött utanpå. Han skämdes lite men jag tyckte att det var upphetsande. När jag kom hem onanerade jag innan jag somnade. Kan fortfarande bli kåt av de minnet..
    Hur kan man komma så på en gång??.....ofattbart....jag behöver skinka på dig
    i minst en halvtimme/timme, och sedan kommer kaskaderna över din lena varma kropp..SoligSolig

Kramas lääänge efteråt...långa kyssar....tid och rum upphör att existera...

• Anonym (Tjej 2)
    läppar skrev 2014-06-13 13:20:29 följande:
    Hur kan man komma så på en gång??.....ofattbart....jag behöver skinka på dig i minst en halvtimme/timme, och sedan kommer kaskaderna över din lena varma kropp.. Kramas lääänge efteråt...långa kyssar....tid och rum upphör att existera...

Han gjorde uppenbarligen det där och då iaf. Jag blev också förvånad och förstod inte riktigt vad som hände förrän jag såg att byxorna var helt våta och att han skämdes lite. Det du beskriver är också upphetsande..
  • läppar
    Anonym (Tjej 2) skrev 2014-06-13 13:34:44 följande:

Han gjorde uppenbarligen det där och då iaf. Jag blev också förvånad och förstod inte riktigt vad som hände förrän jag såg att byxorna var helt våta och att han skämdes lite. Det du beskriver är också upphetsande..
    Yes he did:P Hade jag varit 15 år...då jag var kär i mammas bästa väninna...
    Då hade det nog kunnat gå så. Iaf om hon utanpå kalsongerna hade masserat mitt ivriga,
    darrande ungpojks-stånd...masserat 5-10 minuter....då hade jag nog tryckt mitt ansikte mot
    hennes mjuka barm....lagt det mot allt det varma mogna och så trygga...
    ....allt medan stråle efter stråle av ung sperma hade lämnat min stenhårda oskulds-k*k...

Då hade hon gärna fått "larva" sig lite efteråt.....:)
    - oj, så du har sölat ner dina kalsonger....min fina unga kille....du vet hur jag alltid suktat efter dig...
    - alltid älskat hur du tryckt dig mot mig när vi kramats hej/hejdå vid fester...
    - ständigt känt din blivande manlighet längtande trycka sig mot min kropp...
    - pirret jag då alltid har känt i kroppen....kom nu så ska jag ta av dig kalsongerna
    och så går vi och duschar och bastar......sedan ska jag göra något väldigt skönt med dig
    som du aldrig kommer att glömma.....
  • Anonym (farligt)
    Hermione Granger skrev 2014-05-04 16:30:09 följande:
    för inte så länge sen satt en lite yngre kille tittade på mig "i smyg" på tåget. jag var på väg hem efter en fest och lite lagom slampigt klädd 

Han trodde nog inte att jag såg så jag hetsade honom på olika sätt. 

ganska säker på att det blev för mycket för honom 

Är du inte rädd för att bli våldtagen om du medvetet teasar okänd killar?
  • Anonym (Kille)

Det hände mig en gång när jag raggat upp en tjej på krogen. På vägen hem till henne la jag min hand på hennes runda mulliga bak och bara att känna hur hennes skinkor rörde sig i mina händer när hon gick fick mig att spruta på en gång. Hon höll på att dö av skratt.

• Hermione Granger
    Anonym (farligt) skrev 2014-06-13 14:12:46 följande:

Är du inte rädd för att bli våldtagen om du medvetet teasar okänd killar?
    Vilken väldigt märklig fråga. nej jag tror inte att killar blir våldtäktsmän hur som helst för att de är kåta. våldtäkt handlar om våld och inte sex. har aldrig känt mig otrygg i en sån situation, de få gånger det hänt nåt liknande. fått obehagliga vibbar en gång när en bekant till familjen gjorde närmanden som var både äckliga och obehaliga.

känner du ofta så? att du har lust att våldta tjejer om de gör dig kåta?
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Kille) skrev 2014-06-13 14:18:19 följande:
    Det hände mig en gång när jag raggat upp en tjej på krogen. På vägen hem till henne la jag min hand på hennes runda mulliga bak och bara att känna hur hennes skinkor rörde sig i mina händer när hon gick fick mig att spruta på en gång. Hon höll på att dö av skratt.

Var en tjej som skrev om det från tjejens perspektiv tidigare i denna tråd, kanske har du hittat ditt ragg igen haha!
  • Anonym (Ohlala)

Det hände första gången jag o min sambo hade petting. Jag 15 år, han 36 år så han tyckte ja va riktgt lammkött enligt honom själv ;)

Svar på tråden Män som sprutar i kalsongerna...