• Anonym (halvpervers)

Män som sprutar i kalsongerna...

Jag blir upphetsad av att fantisera om män som sprutar av ren upphetsning i kalsongerna. Typ väldigt oerfarna män som blir så kåta (av mig t ex) att de inte kan hålla sig, antingen bara av åsynen av mig eller för att vi gnider oss mot varandra eller så. Blir kåt av att läsa berättelser där det händer. Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Män som sprutar i kalsongerna...
  • Anonym (Prematur)

Har även sprutat några gånger när jag försökt hålla tillbaka sprutet vid sex. Alltså jag har penetrerat tjejen och när jag varit nära att komma har jag dragit mig ur och fortsatt slicka eller pulla henne. Då har jag av bara känslan av att slicka henne sprutat utan att jag rör mig själv eller att tjejen rört mig. De gånger detta har hänt så känns det knappt att jag sprutar. Blir en form av ruined orgasm där sperman kommer men orgasmen uteblir. Hade jag haft kalsonger på mig hade jag nog kommit i dem. Tjejen visste inte vad som hände när jag förklarade att jag "var klar" redan när hon ville ge mig en orgasm efter att hon kommit. Var lite svårt att förklara hur det kunde komma sig att jag var "klar" utan att hon märkt det.

• blixtmannen

Skulle vara skitsexigt och spännande att bli smekt till orgasm på något offentligt ställe och man skulle ha på sej ljusa byxor så att det skulle synnas en blöt fläck efteråt

• livserfaren

Har mitt eget sätt.när jag gör det på mig själv.går alltid i kalsongerna.Behöver inte vidröra min grej över överhuvudtaget. Har fler erogena zoner som får det att gå för mig

• Anonym (anonym!)

Blir gärna smekt utanpå byxorna på offentliga platser, det är ganska hett! Men föredrar att hon drar ut den och Runkar/suger. Man får en riktigt skön orgasm och skönt sprut när man vet att man kan bli påkommen :)

• Tiger95a

Själv har jag ganska lätt för att spruta i mina underkläder under upphetsning, bara genom att smsa riktiga snusk fantasier med någon får mig att bokstavligen komma lite grann, typ att bli våt eller nått.

• anonymK

Hände mig med min fd,vi låg i hennes säng,påklädda och hon satt grensle på mig,ja låg o hon retade mig och juckade på med jumpabrallor.medan vi tungkysstes...och ja kunde inte hålla mig och gnydde"Ohhguuud"..när hon märkte att ja fått utlösning,sa hon "Men,älskling"..och hon öppnade mina brallor och "lyfte" på mina kallingar för att se efter...hon log.klev av mig o gick o hämtade toapapper..

• Anonym (Prematur)
    anonymK skrev 2015-06-04 21:54:46 följande:

Hände mig med min fd,vi låg i hennes säng,påklädda och hon satt grensle på mig,ja låg o hon retade mig och juckade på med jumpabrallor.medan vi tungkysstes...och ja kunde inte hålla mig och gnydde"Ohhguuud"..när hon märkte att ja fått utlösning,sa hon "Men,älskling"..och hon öppnade mina brallor och "lyfte" på mina kallingar för att se efter...hon log.klev av mig o gick o hämtade toapapper..

Det där är ju obeskrivbart! Fantastiskt! Har varit med om det en gång jag med. :)
  • Anonym (No hands)
    Anonym (Prematur) skrev 2015-02-22 14:42:36 följande:

Har även sprutat några gånger när jag försökt hålla tillbaka sprutet vid sex. Alltså jag har penetrerat tjejen och när jag varit nära att komma har jag dragit mig ur och fortsatt slicka eller pulla henne. Då har jag av bara känslan av att slicka henne sprutat utan att jag rör mig själv eller att tjejen rört mig. De gånger detta har hänt så känns det knappt att jag sprutar. Blir en form av ruined orgasm där sperman kommer men orgasmen uteblir. Hade jag haft kalsonger på mig hade jag nog kommit i dem. Tjejen visste inte vad som hände när jag förklarade att jag "var klar" redan när hon ville ge mig en orgasm efter att hon kommit. Var lite svårt att förklara hur det kunde komma sig att jag var "klar" utan att hon märkt det.

En liten fråga bara... har du testat att fortsätta ändå och spruta igen? Och få en "riktig" orgasm också. Borde ju vara möjligt ;)
  • Anonym (Prematur)
    Anonym (No hands) skrev 2015-06-16 13:27:16 följande:

En liten fråga bara... har du testat att fortsätta ändå och spruta igen? Och få en "riktig" orgasm också. Borde ju vara möjligt ;)

Inte vid sex har jag fortsatt men när jag runkat och slutat precis innan orgasm så har det kommit sperma. Då har jag lyckats fortsätta och fått en orgasm efter det faktiskt. Jag har lyckats med två ruined orgasm för att sedan få en orgasm och sprut. Även om det inte var så mycket sprut sista gången. ;)
Svar på tråden Män som sprutar i kalsongerna...