Inlägg från: SoStylish |Visa alla inlägg
  • SoStylish

payson tar dina pengar!!!

pellle skrev 2012-04-12 12:03:37 följande:
    Amy27, TACK, där kan du själv läsa:

"Genom att göra betalningen med Paysongaranti är du som köpare garanterad leverans av korrekt vara eller dina pengar tillbaka. "

PRECIS det jag vill ha sagt! Tack för ditt engagemang och hjälp med detta!
    Du kan ju liksom inte plocka delar ur villkoren och bara hänvisa till detta. Läser du hela texten så framgår det ju klart och tydligt vad som gäller. Tråkigt men sant.
  • SoStylish
    pellle skrev 2012-04-12 12:38:19 följande:
    Men helt ärligt tjejer, om ni hade sett en kanonfin väska ny med prislapparna i en auktion och sedan fick hem en helt annan väska. En där tänderna på dragkedjan stod åt alla håll, knapparna inte gick att knäppa, dragkedjan inte gick att stänga, skinnet såg ut att vara kört i tvättmaskinen o.s.v. 
    Kommentaren från säljaren var bara kort att "har man inte köpt på fullpris i butik så..."

Det hade alltså varit helt ok för er?
    Vad skönt det måste vara att var er. Verkligen.

Jag har väl lite högre krav på accessoarer såväl som ärlighet då kanske... Men visst.
    Det är väl knappast det vi säger?
  • SoStylish
    pellle skrev 2012-04-12 14:26:01 följande:
    Tjejer, jag får återgå till mitt liv igen efter denna historien. Detta bara slukar ju dagen helt. Kan trösta och lugna er alla med att den aktuella väsksäljaren/skojaren har blivit spärrad på Tradera under dagen. Så ni kommer inte att behöva gå igenom det som jag gjort under en månads tid.

Ha det bra! 

Hälsa jobbkompisarna Amy!
    Du får väl helt enkelt polisanmäla henne om hon inte är medgörlig och godkänner att du ska få tillbaka dina pengar.
  • SoStylish
    pellle skrev 2012-04-12 20:52:05 följande:
    Men Stylish, hör du egentligen hemma i denna tråden överhuvudtaget? Kanske finns något annat som passar dig bättre eller...???
    Varför startar du ens en tråd och är sedan spydig mot alla som försöker hjälpa dig?
Svar på tråden payson tar dina pengar!!!