Dreamingbig skrev 2013-02-14 09:45:05 följande:
Regnbågen:
Får jag lov att fråga vad det var för missbildning du hade i livmodern?
Har ej följt hela storyn:)
Jag hade en mellanvägg som satt mitt i livmodern och delade av den till 2 st små utrymmen. Väggen var så stor att den tog upp ca två tredjedelar av det utrymme som ska finnas inne i livmodern.
Men dom har klippt sönder väggen på mig och nu har jag normalt utrymme igen men livmodern är något hjärtformad på mig men det ska inte ha någon större betydelse...
Förutom detta så är jag dessutom reumatiker och har haft problem med att lägga om mina medeciner för att kunna bli gravid. Allt på en gång, det kunde ju liksom räckt med ett problem.

Men det känns skönt att vi äntligen får hjälp jag har väntat länge på det här...

Thotis90 skrev 2013-02-14 14:05:11 följande:
Idag, på BIM+1, kom mensen. 14:e försöket nu da...
Attans, men det är bara att ta nya tag igen nästa gång! Kram!
Giliii skrev 2013-02-14 07:50:45 följande:
Måste bara skriva av mig lite!! Just nu känns allting så jävla hopplöst!! Här sitter jag som 15 gånger innan och känner efter, tror att jag är gravid, hittar en jävla massa symptom, om 9 dagar har jag bim, men jag vet ju redan vad resultatet kommer bli så jag förstår inte ens varför jag hoppas längre! Inatt drömde jag att jag var gravid, vaknade nästan tårögd när jag insåg att de bara va en dröm och att jag förmodligen inte kommer bli gravid på ett väldigt bra tag!! Förlåt för ett negativt inlägg men min sambo är förmodligen trött på att höra mitt gnäll, det känns som att han inte förstår, han säger - det kommer när det kommer! Men tänk om de ALDRIG kommer!! Blir galen på det här!! :(
Denna tråden är just för att man ska få lov att gnälla och få sympati, vi är eller har varit i samma situation allesammans.
Det är trist och det tär på relationen, men förhoppningsvis så kommer en belöning längre fram och tro mig då kommer det vara värt det...