• Sofia1981

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Hej alla jag har hållt på med pergotime sen i dec, men har inte visat nån ÄL , förns förra mån, men tyvärr kom mensen men nu vet jag ju att pergotimen verkar hjälpa! Ska ta dom sista tabletterna i morgon sen blir de att kolla ÄL varje dag, får inte missa den håller tummarna för alla med samma problem !!

• Sofia1981

Hej alla har äntligen visat ÄL efter 6 mån med pergotime , hade nästan gett upp så ny är det bara att invänta mensen , och hoppAs innerligt att den inte kommer hur går de för er andra

• Sofia1981

Hej alla kul att se att några plussar själv börjat man nästan ge upp hoppet hat ätit pergotime sen i dec , och g
    Fick första ÄL förra mån, och haft de två gånger, men tyvärr så kommer ju den där jäkla mensen ! Nu ska dom skicka remiss till Ivf försök, hur lång tid har de tagit för er andra med allt? Kram

• Sofia1981

Hej alla måste fråga , det är så att jag fick ÄL av pergotime april och maj, men det tog sig inte( har ätit pergotime sen i dec och det var först i april de visa) hade uppehålls mån i juni nu, och nu har jag börjat igen, är nu på cd 17 men ingen ÄL , har gått upp två kilo och tagit några cigg kan de bero på de? Eller kan de lätt bli så efter uppehålls mån?

• Sofia1981

Choklad. : tack för ditt svar, har testat stickor sen dag 12 är nu på 20 men inte visat nån ÄL hoppas verkligen att de tr sig snart, har fått remiss till Ivf försök så inom tre mån ska vi dit, men hoppas de tar sig innan :-/ ! Hade din ÄL sticka visat svagt bara? Jag hade en härom dan som visade svagt , får hoppas de fick vägen för oss med då kul att de gick bra för er

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)