• Mixxa

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Hej, får jag vara med här?

Min historia. Hösten 2011 första gången med pergotime fick vi pluss, avslutades i sent missfall i v. 19 

Nu är vi läkta kroppsligt och har hunnit med en till kur med pergo, men verkar som mensen kommer idag. Så nu kommer det bli en till kur. Jag ska ringa kliniken så fort den kommit igång ordentligt.
    Surt att det inte fungerade på första försöket igen.

Hur många ggr har ni kört? 

• Mixxa

Idag börjar jag min andra pergotime kur. Håller tummar och tår för att det ska gå!!

• Mixxa

Tack allra första gången augusti 2012 blev jag gravid. Men slutade i missfall.
    Förra månaden hade jag ett stort ägg på 21, inseminerades på dag 14. Nu tyckte läkaren att vi skulle köra på dag 13 istället för att han tyckte att ägget vuxit sig lite för stort (?)

Jag hoppas att få två ägg och att ett blir befruktat, så var det för mig första gången.

Renrot: jag hoppas du får den bästaste presenten i världen annars blir det en försenad present bara. Nån gång ska vi ha plus!

• Mixxa

Imorrn ska jag till kliniken. Håll tummarna för två ägg! Första gången som jag lyckades bli gravid hade jag två ägg men ett blev befruktat. Kunde ju vara kul om det hände samma sak igen nu tredje försöket.
    Jag har kännt massor i magen idag, hoppas det inte är för många ägg som är redo.

Hur mår ni i era kurer? Mina hormoner har varit helt galna idag. 

• Mixxa

Jojlita: jag är lättretlig hela tiden just nu. Jag föröker verkligen bita ihop på jobbet.

Gör alla ni hem insemination? Jag gör på klinik. Tog ägglossnings spruta idag, hade 1 och ett halft ägg färdigt. Ett på 17 och ett på 14.

Viken storlek har era ägg varit?

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)