• Cice

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Hej! Jag hoppas jag också kan få vara med här. Har följt tråden lite på avstånd ett tag så det är väl dags att jag ger mig tillkänna Skäms

Själv är jag i det läget att mensen slutade, och jag har ÄL sedan i sönd, och hela proceduren börjar om igen. Dock kommer jag ta det lugnt denna månad. 

Kram {#emotions_dlg.flower}

• Cice
    lantisen02 skrev 2012-08-16 07:46:06 följande:

förstår din känsla precis, när mensen dyker upp som vanligt, så är man inte direkt glad, på jobbet försöker man hålla ihop (har oxå ett mkt socialt jobb)
    jag är på dag 26 idag och väntar på BIM, brukar vara mellan 26-30....har haft mina vanliga spottnings så jag räknar med mens...
    hur länge har ni försökt?
    vi har försökt ca 1,5 år, två år i november...utredd för dålig ägglossning
    lantisen o FridaF,
    Har ni prövat   progesterAll, en kräm som är otroligt bra , den påverkar kropp så att man få regelbunden mens  och bättre ÄL..

progesterAll , är en  " natural balancing Creme  ",  många kvinnor har lyckats att blir gravida mha av det.
    Jag har använt det ett tag, och jag tycker att det är super bra.
    Lycka till  oss alla
     Kram   

• Cice

Hej FridaF
    Jag är ny häroch jag har inte läste tråd från start. 
      Hur många pergokur har du kört ? Blev du gravid direkt   på första pergokur? 
    Jag har läste någonstans att om man blir gravid på första eller andra pergo kur, så är sannolihet mkt lite för att det skulle blir fler än två!!
    jag håller tummarna för dig att allt ska ordna sig.
    kram   

• Cice
    CupcakeDream skrev 2012-11-18 23:11:41 följande:
    Hej! Hade äl i fredags och nu idag va det blodigt på pappret när jag hade kissat och det hade även kommit en slem klump stor som en vindruva fast tom om man säger så. Någon som känner igen detta?

Hoppa in här,

Man kan har lite blödning när man har/ haft  ÄL, det är helt naturligt.. 

Sotr kram och lycka till..      
  • Cice

Hej alla!
    Jag ville bara önska er alla GOD JUL!!Tomte Är inte den som skriver ofta men läser mycket och kämpar lika mycket som ni andra.....

Varma hälsningar 

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)