• CupcakeDream

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Hej goingar:) Jag ska troligtvis ta min första pergotime tablett på måndag! Anledningen till att jag skriver troligtvis är för att min mens är väldigt lång ca 10 dagar och väldigt trög de första dagarna, vet inte vilken dag jag ska räkna som första mensdag. Jag känner mig nästan lite rädd och nervös för att de ska bli tokigt och att jag ska göra fel pga min jäkla mens.

Finns de fler som känner igen"problemet"

Jag blir glad att kunna dela mina tankar med er och att de är fler som startar nu!

Kram

• CupcakeDream

Det känns som att på måndag händer det!:) det jobbiga att jag kan inte märka att jag ens har någon mens nu, typiskt! Trodde den satt igång,

Ska du in på dag 11? Jag fick nog 13 pga helg dock:) men det är ju lite osäkert ännu;(

Oj stackars dej renrot! Det är jobbigt de där med mens, vore bättre å bli gravid och slippa skiten:)

• CupcakeDream

Okej:) ja den jävlas med mig med nu tror jag:) fick ju lite mens förra veckan och tänkte yes nu kom den, det var lite fjuttigt knappt inget i två dagar typ. Sen har jag inte sett av den, jag som brukar ha länge och massor. Detta har jag aldrig varit med om med mensen?

Känns det igen?

Det klart de blir plus i maj!;)

• CupcakeDream

Jag ska ta 4 tabletten idag på min första enkel kur! Jag är så nervös, har haft ont i huvudet och i höger äggstock . När börjar ni testa med älstickor?

• CupcakeDream

Hej! Var på vul idag efter min första kur. Dag 12 en blåsa på 6 mm och en på 12,8 . Ska tillbaka på måndag och kolla om jag inte fått pos test . Va brukar va normalt dag 12-15 jag hoppas på den ena där!

• CupcakeDream

Hej! Va inne på ett extra vul idag. Gyn kunde inte mina äggstockar :( men dock hade min slemmhinna växt från 7 mm till 14 från i tors. Hon trodde jag redan haft äl. Jag testa från lör till idag men visade inget. Någon som känner till detta? Jag vill tänka att det är positivt med tjock slemmhinna :)

• CupcakeDream

Pepsi ; jo jag ska ta ett på fredag men tänkte ändå fråga:) har ont i äggstockarna hela tiden typ. Jobbigt att hon inte såg dom bara:)

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)