• Xantippa85

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Har käkat min första kur enkel dos denna månad, fick positivt ältest i onsdags, så nu väntar man och längtar till bim! Har egen äl men min doktor gav mig pergotime ändå, vi har försökt i 6,5år utan ett enda plus! Så nu jäklar ska det gå!!! ;)

Lycka till alla!!

• Xantippa85

Tack!! :) jo det har verkligen gått lång tid nu, skulle nog bli ganska chockad om det blev ett plus helt plötsligt!! :)

• Xantippa85

Är de så att pergotime kan ge gravsymptom utan att vara gravid! För jag har typ alla man kan tänka sig nu, och jag brukar inte känna nått särskilt alls! Hade ju äl i onsdags så de kan ju inte vara en graviditet som ger så tidiga symptom?!

• Xantippa85

Ja då är det ju ganska säkert att pergo kan ge symptomen! Jag har asont i bröstvårtorna och dom står rakt ut hela tiden, haha!! Sen har jag värk i magen ner till, kissar hela tiden dag som natt, är vrålhungrig och illamående!! Alla symptom kom typ två dagar efter äl, kände inget när jag käkade tabletterna! Men det är bara att vänta 7-8dagar till!! Haha

• Xantippa85

6dagar kvar till bim.. De tickar på sakta men säkert! Håller tummarna för massa fina plus nu snart då!!!!

• Xantippa85

Men ursh!! Du håller inte på å få nån förkylning? Fast de kanske finns sånna biverkningar av pergo också?!

• Xantippa85

Jag är nu på bim+2 och testerna är negativa! Trodde mensen var på gång igår morse med de gick över..

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)