• Lino83

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Hej hej!
    Jag är här inne och smygläser lite.. är på min första pergo-cykel och väntar på BIM... är nu på ÄL +7.

Och snosan, ja, jag har precis börjat! :) www.babybake.blogg.se Du då?

• Lino83

Jag tycker clearblues digitala ÄL-est är bäst! Lite dyrare, men MYCKET bättre :)

Har man ingen aaaaning om när ÄL ska inträffa så kanske det kan bli lite väl dyrt, men har man någorlunda koll så behöver man ju inte använda hur många test som helst.

• Lino83

Spännande, reload! Då håller vi tummarna lite extra för er :)

Själv inväntar jag BIM, söndag/måndag. Är rätt säker på att det inte tog sig denna cykeln, så nästa vecka börjar jag med kur nr 2!

• Lino83
    reload79 skrev 2012-10-11 07:25:24 följande:
    Tack lino82 håller tummar o tår för dej i helgen då! Och hoppas det blir 7 gången gillt för dej lillaregnbågsbebis :)
    Det hjälpte minsann när du höll dina tummar och tår! Skrattande
  • Lino83

Ja! Helt ofattbart! Och det är ju så väääldans tidigt, BIM söndag/måndag. Är medveten om riskerna för MF, men försöker njuta ändå! Har inte så mkt symtom så det är lite extra svårt att fatta Skrattande

Lycka till allihopa och jag hoppas att pergotime funkar lika bra för er som för mig!

Kramar!

• Lino83

Började på dag 5. Vul dag 12 (tisdagen) och hade då en follikel på 10 mm. Hade ÄL på söndagskvällen (pos ÄL-test på fm och gryyyym ÄL-smärta på kvällen). Har haft positiva ÄL-test tidigare men inte känt av själv ÄL SÅ tydligt!

Lycka till, jag håller tummar å tår!! :)

• Lino83

Har en cykel på mellan 32-34 dagar och nu blev den väl 30-31 istället så den kortades väl ner något.

Har inte PCO el liknande, men många äggblåsor.

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)