• reload79

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Hallo alla här inne jag har pratat med läkaren och ska få pergotime utskrivet jag har en cykel på 28-30 dagar jag undrar då när kan man förvänta sig att äl dyker upp efter att man ätit alla tabletter?

• reload79

Är det någon som vet varför en del får börja äta pergo på dag 3 och andra på dag 5?

• reload79

Så om man har en cykel på 28 dagar så kanske det är dumt att börja med pergo på dag 3?

• reload79

Jag ska börja nästa månad med min första kur! Skulle börja denna månad men eftersom att min kille kommer att vara bortrest så mycket så får det vänta. Det ska bli så spännande

• reload79

Tack lino82 håller tummar o tår för dej i helgen då! Och hoppas det blir 7 gången gillt för dej lillaregnbågsbebis :)

• reload79

Oj vad spännande! Vad har du för cykel i vanliga fall? Blev det någon ändring på den?

• reload79

Jag har inte pco heller! Men sen det senast mf så har äl lyst med sin frånvaro! Jag har en cykel på 28 dagar! Så om jag börjar på dag 3 så blir det den 5 nov spännande

• reload79

Hm undrar om jag har haft egen äl denna månad! Jag är på dag 17 i en cykel på 28 dagar i när jag vaknade i morse hade jag ont i brösten och flytningar men ej genomskinliga. Då måste väl äl vara över eller vad tror ni? Denna månad har vi kört varannan dag från dag 10 tänkte förbereda mig inför starten av pergo. :)

• reload79

Helt sjukt fick gravid 2-3 veckor i dag jag som planerade att börja med pergo nästa vecka! 3 gången gillt

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)