• Gelicapelica

Ja vi har en dotter på 3 1/2, så en gång har det funkat.
    Har också tagit tre kurer men vet i fan om jag verkligen hade äl denna gången... Ska be o få ett blodprov denna omgången.
    Ska även prata om min D-vitaminbrist (har hört att det kan påverka)

• Gelicapelica
    CupcakeDream skrev 2012-11-27 21:53:45 följande:
    Exakt :) hur går det för er töser? Jag känner mig ledsen, drömde i natt att jag amma en bäbis och det var en sån härlig känsla. Indra om man någon gång kommer höra det?; /
    åt sista två tabletterna denna kuren igår!
    Har varit mycket mer nere denna omgången... har sååå svårt för att känna den där glädjen... har blivit många tårar.
    Det hoppas jag verkligen att du får uppleva! Det är en glädje som är sååå stor! alla borde få uppleva det!
  • Gelicapelica
    CupcakeDream skrev 2012-11-28 18:57:33 följande:
    Pepsi: Ja man räknar från första mensdag!

Fatta att jag blev chockad! Jag trodde jag hade fått mens, men så idag har jag inte haft nått rött på pappret så jag tänkte jag testar, och fick detta. Är lite glad!

Ett jättestort grattis!!!!!!!
  • Gelicapelica
    Pepsi skrev 2012-12-02 07:34:07 följande:
    KAN INTE TRO MINA ÖGON!!!

Tog sista stickan till det digitala ägglossningstestet, bara för att använda upp det och får en GLADGUBBE!!!
    Har tillochmed tagit kort med mobilen för att jag ska kunna se det sen när jag vaknar (har jobbat natt)

Trevlig första advent tjejer!!! =))
    Men va kul!!!! Mys på!!
  • Gelicapelica

har precis varit o gjort ett vul på cd 15...

Såg inte jättebra ut... det va en blåsa på 19-20mm men den va kantig o det är itne bra... så antingen har den precis spruckit eller så va det åt helvete denna gången...

Usch o blä....

• Gelicapelica
    Pepsi skrev 2012-12-05 16:19:23 följande:
    Usch! Jäkligt tråkigt när det inte fungerar!
    Upp med hakan och kom igen till nästa kur!! :)
    Jag blir bara deppig precis då, tur att man har underbara vänner runt sig som piggar upp en...

Jag kan säga att jag åkte hem efter besöket o sen gick jag upp o mös med mannen så jag har absolut inte gett upp  

Tack för dina peppande ord!!

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)