Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)
Pepsi: okej:) tack, det kan nog vara tarmar då. Men nu har jag fått stegring på testen så jag hoppas det är äl, men kan dom bli missvisande om man tagit pergo?
Pepsi: okej:) tack, det kan nog vara tarmar då. Men nu har jag fått stegring på testen så jag hoppas det är äl, men kan dom bli missvisande om man tagit pergo?
Fick pos digitalt äl ikväll dag 17 efter första enkelkur. Varit inne på två vul, i tors hade jag ett ägg på 6 och ett på 13 då min slemhinna var 7 mm, igår kunde de inte se mina äggstockar ens men min slemhinna var 14 mm. Gyn trodde jag redan hade ägglossat så hon tyckte knappt det var ide att ta något mer test men det gjorde jag och idag fick jag pos äl !!!
Tack renrot;)
Grattis lantmaja:) blev du gravid denna gången med pergo?
Har fått ont i mina bröst ca 3-4 dagar efter äl och värk i äggstockarna typ. Kan det bli så Av pergon?
Tack för era svar!:) ska inte hoppas för mycket då. Det är nog bara biverkningar av pergon.
Fridaf: det tror jag! Nu har du laddat rejält!
Choklaa; okej det är lurigt:) har ju inte haft äl förut kanske så det kanske är så här det är. Men jag hoppas det är som du hade det:)
Tack
Hej alla! Hur har ni erfarna pergotroll mått mellan äl och bim? Haft annorlunda symtom?:)
Xantippa: jag har samma "problem" men ringde och prata med min Gyn och dom sa att det kan kännas i äggstockarna efteråt om en äggblåsa varit vätskefylld och spruckit. Men ömma bröst borde dom inte ge. Jag vet inte va vi ska tro? Jag hade äl i tisdags. Vill veta nu!!!:)
Oh jag vill att det ska va 24 så jag kan testa(plus) längtar så! Känns mer och mer som det är duster av pergon som gör att man mår som man gör! :) mår ju inte jätte dåligt men känns ju annorlunda denna månad.
Lycka till alla goa tjejer!