Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)
Rue, har du börjat som planerat? :) tog min första imorse.
Rue, har du börjat som planerat? :) tog min första imorse.
Trist! Lider med dig.. Kan dessvärre ingenting om bisolvon, vad är det?
Intressant, varför inte prova?!
Hur känner du dig Rue? Kände mig lite uppsvälld första dagen, lite mensvärkliknande. Nu känner jag ingenting. (Peppar, peppar) Man kanske ska skatta dig lycklig att man inte har en massa jobbiga biverkningar! Men borde man inte känna av något..? Jag vet inte? VUL på måndag iaf. Du Rue, VUL?
Ps ett delikat problem som jag hoppas man ställs inför! Ds
Ups, sorry, ovan: kort inlägg
Rue: konstigt, vi är i samma sits. Fick dock tjata till mig att prova pergotime innan ivf. Vi står i kö för det, och ska kallas på samtal sept-nov eftersom väntetiden var 4-6 mån när vi ställdes i kö. Antar att det är det du menar med "innan ni går vidare" - ivf alltså?
Trodde alla var tvungna att göra VUL, lät så på min läkare..?
Grattis pepsi! Fantastiskt, vilken känsla!
Rue: hmm..mensvärk, hoppas du mår ok! Själv känner jag absolut ingenting. Bra eller dåligt? Vem vet? Sista tabletten imorgon, sen har jag förstått att man borde få äl 4-10 dagar efter sista tabletten, om det fungerade dvs. Vi får hålla tummarna. Har du kollat med stickor tidigare om du har äl?
Rue, kollar också med stickor, har väldigt oregelbunden mens. Så det har varit enda chansen att försöka ha lite kontroll, allt från 43-98 dagar har jag haft. Brukar dock få mensvärkliknande i tid och otid, och ibland har det betytt äl för mig. Så jag kollar så fort jag känner sånt, mensvärkliknande alltså. Imorgon blir det VUL för mig! Hoppas pergotime fungerar för mig!