• CupcakeDream

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Ja om jag har förstått det rätt. Brukar ha lite längre cykel annars men vet inte hur det blir med pergo:)

• CupcakeDream

Elith: för en"vanlig" person med normal ägglossning kan det ju ta upp till ett år utan att det är jätte konstigt. Jag tror det kommer för dig. Fortsätt med pergon om den är till för mycket skada:)

Aj88: jag har typ blivit sjuk plus mina ömma bröst mest på kvällen(sticker i dom ibland) ont i ryggslutet . Känner mig mest som en gammal käring idag!! Var väldigt sugen på att testa idag men jag sprang och kissa innan jag gjorde något dumt:) får vänta till helgen iaf.

• CupcakeDream

Aj88; jag testade med ett preg igår som var neg. Såg sen att dom var för bim och efter:) i morse när jag va på toa var det jätte ljust brunt aktigt på papper. Som en färgad flytning. Min cykel brukar va rätt lång ca 31 och är på dag 28 idag. Kan pergon korta ner cykeln? Ska du vänta och se bara eller testar du nått innan?

• CupcakeDream

Aj88; jag vet jag tror jag får mensen idag så det är bara att köra på nya tag:) kul att vi är så samma i cykeln!

• CupcakeDream

Kan nog med säkerhet säga att mensen började idag. Om det inte är något annat men är iaf glad att den kom av sig själv och inte med provera:)

• CupcakeDream

Hej alla: jag fick ju min mens:( och tyvärr blir det ingen pergo nästa gång för min Gyn är bortrest:( men ändå känner jag mig jävligt positiv . Jag tänker och hoppas att det fortfarande har lite värkan från förra kuren plus att jag tänkte pröva rosenrot! Vad annars finns det att göra? Jo jag har även lite planer på akupunktur.

• CupcakeDream

Min mens har denna gången varit väldigt riklig! Mycket klumpar. Detta var efter första pergotime kuren. Dag nio och fort mens

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)