snosan skrev 2012-12-02 20:58:18 följande:
Men grattis!!! vilken cd är du på??
Tack! Känns som om jag plussat :P
Närå, men trodde inte att det skulle bli någon ägglossning. Igår var jag på dag 23.
Helt sjukt. :)
choklaa skrev 2012-12-03 05:38:12 följande:
Kom igen tjejer nu vill jag se massor av plus och ännu mer plus denna månaden. Så innan vår bebis kommer att den här tråden blir stängd och övergår till alla vi som blivit gravida av pergotime eller något i den stilen hihi... Jag vet att det går att bli gravid av person jag vet att det fungerar suveränt och jag vet att ni alla kommer att lyckas. Så se till att mysa där hemma och även när ni inte tror ni haft ägglossning eller när set visar noll mys. Försök få till det var annan dag så ska ni se det går.
Håller tummarna och nu ska jag inte tjata mer :)
Cupecakedream: undrar du något om graviditeten eller så hör bara av dig. Så ska jag försöka hjälpa dig så gott de går.
Pepsi: hoppas hoppas nu, jag brukar ha rätt när set gäller saker och ting så jag hoppas min önskan till dig går i uppfyllelse :)
Jag hoppas verkligen att du har rätt! Skulle va den finaste julklapp jag kunde få :)
Men vi gör vårt bästa genomförkylda och dana, skit sexigt...men vi får till det ändå =)