• Pepsi

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Gelicapelica skrev 2012-12-18 05:30:07 följande:
    Tog ett test nu... Visar inget...

=( Det kan ju vara för tidigt... När plussa du med din dotter?
  • Pepsi
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-12-17 20:59:07 följande:
    Aha ok... Ja du är inte den enda, har sett flera trådar som handlar om pregotime och flera om pergotime :p

tur att det finns fler! Trodde verkligen att det hette pregotime...Var skit förvirrad tills jag gick och tog fram tablettasken och kollade vilket av namnen som stämde :P
  • Pepsi
    Gelicapelica skrev 2012-12-18 07:22:47 följande:
    jag tror att jag plussade i v6 eller 7... hade ingen koll där :-/
    det var ju inte till så stor hjälp då ;)
  • Pepsi
    Gelicapelica skrev 2012-12-18 07:56:58 följande:
    nää... jag hade ingen större  koll då för mensen kunde komma med 20 dagars mellanrum eller 60 dagar, så jag reflekterade nog aldrig över det o hade inga direkta symptom då...
    Det är ju det som är skönt med spontan graviditet, man slipper all väntetid! :)
  • Pepsi
    Gelicapelica skrev 2012-12-18 08:17:08 följande:

ja visst är det så! 

Det var nog bara ett lyckoskott

Flera lyckoskott !! :)
  • Pepsi
    Gelicapelica skrev 2012-12-18 10:01:57 följande:
    Varför akn inte tant röd bara komma???  Den har varit nästan exakt på klockslaget de tre andra kurerna.... 

Jag testade nu men inget plus här inte :( Har mensvärk, men då brukar det komma igång.
  • Pepsi
    choklaa skrev 2012-12-18 13:27:50 följande:
    Tjejer det är för tidigt att teSta helt enkelt. Testade själv från måndag ända tills jag fick pluset på fredagen. Men då höll jag på att kräkas av doften av sopor och tänkte nu har jag blivit mega knäpp som är så här sken gravid. Men då kom de där jäkla pluset som man väntat och väntat och längtat och längtat efter. Så se de som förtidigt. Och kom ihåg STRESSA INTE dessa dagar.

Det som jag undrar över är, att i somras så plusade jag på bim -2, men det kanske är olika från gång till gång?
  • Pepsi
    choklaa skrev 2012-12-19 01:02:43 följande:
    Pepsi: det kan variera då det beror på nivåerna av hormonet hur mycket och snabbt dom stiger

Okej, då får vi se då :) Ingen mens än iallafall :P
  • Pepsi
    Pepsi skrev 2012-12-19 01:39:40 följande:

Okej, då får vi se då :) Ingen mens än iallafall :P

Fast just nu är jag inte direkt orolig över en möjlig gradivitet eller inte, utan mer om kroppen pysslar med något den inte ska :P
    Eller försöker luras...Jaja..men vi får se! Fortsättning följer ;)
  • Pepsi
    Gelicapelica skrev 2012-12-20 09:49:59 följande:
    Hur går de Pepsi??
    Här händer inget...Tog ett test imorse men visa inget...Nu väntar jag tills nästa vecka och testa. Räkna ut att det inte har gått så lång tid för mig ändå...Kan va på BMI + 2...Beror ju på när ägget släppte... :P Själv då?
Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)