• CupcakeDream

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Elith: tror du inte det kan vara lite början till äl, jag hade ont häromdagen med på dag 13 och inte pos test. Förra gången på pergo hade jag ont från sista tablett dagen till mens:( nu kör jag utan pergo och har inte haft lika mycket ont men känner att det sticker i äggstockarna.

• CupcakeDream

Elith: å jag fick inte ta någon kur denna månad för dom inte kunde göra vul:( jag hade med ägglossning förra månaden, men det kan ju bli överstimmulerat! Det är den enda anledningen jag kan tänka mig varför jag inte fick pergo denna månad. Blir lite smått galen på äl testen jag med. Jag har haft känningar i äggstockarna men har inte riktigt kommit fram till när eller om jag haft äl. Det visar typ samma hela tiden. Fast starkare vid några tillfällen då med två dagars mellanrum. Detta var nog bäst på test typ. Förra körde jag med testlagret och dom var bättre.

• CupcakeDream

Hej:) jag tar min sista pergo idag enkelkur, andra försöket. Fick ägglossning sist men utan resultat. Jag är väldigt nöjd ändå men börjar verkligen känna en stor längtan efter mer än två års försök!

• CupcakeDream

Snosan: jag tycker pergon gör att man blir alldeles knäpp:) det verkar hända massa i kroppen man inte kan förstå, har jämnt mig skit dålig senaste dagarna med oro och ångest plus depression :( just nu finns ju inget roligt typ. Men det bästa är att man har folk att prata med här:) vi har ju varandra! Har du ont i brösten?

• CupcakeDream

Pepsi : jag vet hur det känns! Man känner sig så halv när man inte får till det, och man blir bara äldre och äldre. Fyller snart 27 :(
    Trodde i min ungdom att man skulle kanske skulle ha skaffat barn innan 25. Hur gammal är du?
    Jag undrar vad som är fel om man har ägglossning med pergon men det tar sig ändå inte.

• CupcakeDream

Hej hå! Var på vul idag och kolla mina äggstockar om det fanns några fina ägg, jag hade små på höger och en lite större på vänster på 14.5 mm typ och ca 12 mm slemhinna . Hoppas hoppas är på dag 15 och hade ägglossning på dag 17 med förra pergokuren så det kan nog stämma:) hur går det för er?

• CupcakeDream

Hej! Hade äl i fredags och nu idag va det blodigt på pappret när jag hade kissat och det hade även kommit en slem klump stor som en vindruva fast tom om man säger så. Någon som känner igen detta?

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)