Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)
Hoppet är ju inte ute än! Håller tummarna för att du får ett plus istället för mens!
Efter 5 dagar med ägglossningskänningar så fick jag utslag på testet idag!
Så nu får vi se vad som händer. Kan ju konstatera att metforminet gjort under för mig.
Kommer att vila lite ifrån familjeliv (om jag kan) vill koncentrera mig på att inte tänka så mycket på om det blir ett plus eller inte.
Men vi hörs snart igen! :)
Så här länge höll jag mig ifrån Familjeliv ;P
Har en fråga...Fick ju utslag på ägglossningstestet i onsdags. Så borde haft ägglossning i torsdags ev fredags. Nu är det bara det att idag har jag haft värdens känningar i svanken och på ena sidan av magen.
Kan det vara så att vi missat ägglossningen och jag ägglossat nu i helgen istället? :(
Nu kom mensen...Fast jag var helt säker på att jag skulle få den, så känns det som ett j*vla slag i ansiktet. Jag tror jag bryter ihop...(Sitter på jobbet och har bara 9 timmar kvar och jobba.)
Tar väl en brya ihop och bygga upp sig självdag imorgon när jag är ledig.
Trodde ju att jag hade fått min mens i tisdags, men den kom inte igång och den försvann lika snabbt igen. Fick endast ljusrosa på pappret alla gånger...Så det kanske inte var mens?!? Tog iallafall det här imorse...Så nu får vi se vad det betyder....