• Aj88

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

FridaF: hur många kurer har du tagit?
    Jag har avslutat min femte. Sjätte blir sista sen ivf här med!
    Håller helt med dig om att man är kluven. Tänk om inte ivf fungerar heller! .
    Håller alla tummar och tår för att din sista kur tar sig!

• Aj88

FridaF: jag går i Södertälje.
    Cupcakedream: endel månader har jag inte känt nånting alls och andra har jag varit illamående, jätte ömma bröst och trött..

• Aj88

Elith: Jag har ätit fyra enkel kurer pergotime och ägglossat på alla utan att bli gravid. Är inne på femte kuren nu vilken jag också Ägglossade på. Väntar på bim nu.

• Aj88

Elith: förstår dig helt. Man ger liksom upp. Har du ägglossat på alla tre?
    Nästa månad blir det spolning för mig. Tar det sig inte då blir det ivf.

• Aj88

Vad konstigt! Jag har också bim den 24:e. .. Lycka till nu tjejer!!

• Aj88

Cupcakedream: jag känner som jag brukar göra vid den här tidpunkten. Trött, ömma bröst, mensvärk och illamående emellan åt. Så mensen kommer nog som vanligt den 24:e. Hur mår du då?

• Aj88

Hur går det för er alla? Elith och cupcakedream har ni testat eller fått nån mens? Bim närmar sig! Själv har jag grym mensvärk. Speciellt på natten. Så förväntar mig mens på måndag.

• Aj88

Cupcakedream: tråkigt med negativt test. . Ja pergotime kan korta ner din cykel. Jag hade ca 32 dagar förut utan pergotime , nu har jag alltid 28..
    Ja jag väntar på mensen. Man blir bara besviken av att testa negativt. Har gjort det allt för många gånger.
    Hoppas din mens uteblir och att du får ett plus!

• Aj88

Gelicapelica: ja pergotime kan göra cykeln kortare. Jag har ätit fem kurer och har haft 28 dagars cykel på alla kurerna. Har mins 32 dagar annars.
    Lycka till!

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)