• Anonym (Sexleksak)

Hur få henne att prova sexleksaker?

Min sambo är helt emot att vilja pröva sexleksaker. Hon har själv aldrig använt sexleksaker ens för onani. Skulle vilja introducera det i vårt sexliv för jag tror det skulle vara ett lyft. Men om jag köper en vibrator etc så kommer hon nog sparka bakut och tycka det är äckligt av mig ovh inte vilja prova.

Någon bra idé hur man kan gå tillväga? Kanske testa med något som finns i hushållet för att få henne att inse att tex vibrationer kan vara skönt.

• Svar på tråden Hur få henne att prova sexleksaker?
  • Anonym

Så DU är inte nöjd med ert sexliv och vill därför använda sexleksaker på HENNE? Bara jag som inte får ihop matten här. Hon har dessutom sagt nej till sexleksaker...? 

Skulle min man komma med förslaget skulle jag också sparka bakut, för det skulle kännas som att allt fokus låg på honom på nåt sätt. Jag själv är nöjd, inte han och därför vill han använda leksaker på mig...

Köp en penisring till dig eller nåt. Kör den vägen, känns som ett säkrare kort än att köpa grejer till henne....   

• Anonym (Tjej)

Jag tycker att hon borde uppskatta att du vill få henne att prova något nytt. Hade jag uppskattat i alla fall. Det är ju inte direkt att TS vill tvinga henne till något kinky och konstigt direkt.

Har hon verkligen aldrig ens använt sexleksaker när hon onanerar?

• Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2012-04-14 20:51:13 följande:
    Så DU är inte nöjd med ert sexliv och vill därför använda sexleksaker på HENNE? Bara jag som inte får ihop matten här. Hon har dessutom sagt nej till sexleksaker...? 

Skulle min man komma med förslaget skulle jag också sparka bakut, för det skulle kännas som att allt fokus låg på honom på nåt sätt. Jag själv är nöjd, inte han och därför vill han använda leksaker på mig...

Köp en penisring till dig eller nåt. Kör den vägen, känns som ett säkrare kort än att köpa grejer till henne....   
    Ser inte att TS har sagt att han är missnöjd med sexlivet. Han kanske bara vill hitta sätt att öka HENNES njutning. Är ju inte direkt att det är hans njutning som blir större för att HAN använder en vibrator på henne. Mer än att han går igång på att hon njuter vilket inte borde vara en nackdel. Konstigt resonemang.
  • Anonym
    Anonym (Tjej) skrev 2012-04-14 20:56:21 följande:
    Ser inte att TS har sagt att han är missnöjd med sexlivet. Han kanske bara vill hitta sätt att öka HENNES njutning. Är ju inte direkt att det är hans njutning som blir större för att HAN använder en vibrator på henne. Mer än att han går igång på att hon njuter vilket inte borde vara en nackdel. Konstigt resonemang.

I ett förhållande där man är öppen för sexleksaker är det inte konstigt alls. Men här har hon sagt ifrån om sexleksaker men han vill få henne att börja med dem... Vill hon inte så vill hon inte, varför fortsätta tjata om det inte är för att han själv saknar nåt i sexlivet. Är han nöjd så behövs väl inte diskussionen öht?  
  • Furstinna

Synd att hon är så motvillig för jag tror absolut hon hade uppskattat det när hon väl prova. Jag har massor och vill inte vara utan dem :)

• Anonym (kvinna)

Sexleksaker är skittråkigt, långt ifrån alla tjejer uppskattar det. Vill hon inte så vill hon inte. Du kan inte tvinga henne att uppskatta det.

• Anonym

Det är verkligen ett prylsamhälle vi lever i. Det verkar som det är fullständigt självklart att man ska använda sig av sexleksaker vid både onani och sex tillsammans med ´partner. Varför skulle det vara nödvändigt? Kan man inte vara varandras leksak? Ska en kvinna inte kunna onanera utan leksak???Det är ju helt bef'ängt. Kan man inte klara nånting utan prylar och saker? I-landsproblem!

• skoladan

Håll inte på och tjata! Det verkar som det tjatas så mycket om allt möjligt. Än ska kvinnan svälja satsen och än måste hon vilja använda sig av sexleksaker, fast hon inte vill. Herre Gud. kan man inte få vara som man vill?

• Anonym (Tjej)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-04-14 21:20:08 följande:

Sexleksaker är skittråkigt, långt ifrån alla tjejer uppskattar det. Vill hon inte så vill hon inte. Du kan inte tvinga henne att uppskatta det.

Vad är det för fel på sexleksaker? Det är givetvis inte en erästtning för en partner men förhöjer njutningen när man onanerar eller när man leker på två. Får sköna orgasmer av vibrator
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (Tjej) skrev 2012-04-14 22:09:10 följande:
    Vad är det för fel på sexleksaker? Det är givetvis inte en erästtning för en partner men förhöjer njutningen när man onanerar eller när man leker på två. Får sköna orgasmer av vibrator

Jag gillar inte sexleksaker, får ingen njutning alls av dem.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-04-14 22:10:03 följande:
    Jag gillar inte sexleksaker, får ingen njutning alls av dem.
    ok. Klart inte alla gillar det. Men skulle man göra en omröstning om hur många kvinnor som gillar sexleksaker eller inte tror jag gillar skulle vara överlägset flest.
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (Tjej) skrev 2012-04-14 22:12:18 följande:
    ok. Klart inte alla gillar det. Men skulle man göra en omröstning om hur många kvinnor som gillar sexleksaker eller inte tror jag gillar skulle vara överlägset flest.

Skulle det säkert vara, vad vet jag, men det är fortfarande långtifrån alla som gillar sexleksaker.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-04-14 22:13:14 följande:
    Skulle det säkert vara, vad vet jag, men det är fortfarande långtifrån alla som gillar sexleksaker.
    Jo sant. En fråga dock. Ser du på dig själv som en person som har stor sexlust eller mindre?
  • ramsylina

Kan du inte ge en leksak i present, av det mindre vulgära slaget. Hon kanske tänker på sexleksaker som ådriga jättepenisar i knallrosa, men det finns ju annat. Tex vibratorer i rätt snygga moderna former. Börja med att köpa en sån, säg att det är upp till henne om hon vill testa den, ensam eller tillsammans med dig. Sen får du nog vara beredd på att tålmodigt vänta, om hon är av det lite prydare slaget eller av nån annan anledning mot sådana leksaker så kommer det kanske ta ett tag innan hon vågar prova den - och då lär hon prova den ensam först. Men har du tur så inser hon då vad hon går miste om och ni kan börja använda den gemensamt.

• Anonym (kvinna)
    Anonym (Tjej) skrev 2012-04-14 22:14:20 följande:
    Jo sant. En fråga dock. Ser du på dig själv som en person som har stor sexlust eller mindre?

Jag tycker att jag har en normal sexlust. Varför undrar du?
  • Anonym (hmm)
    Anonym (kvinna) skrev 2012-04-14 21:20:08 följande:

Hon har ju aldrig provat så rimligtvis vet hon inte om hon uppskattar det eller inte. Hon kanske skulle tycka att det var världens grej om hon provade?
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (hmm) skrev 2012-04-15 08:55:27 följande:
    Hon har ju aldrig provat så rimligtvis vet hon inte om hon uppskattar det eller inte. Hon kanske skulle tycka att det var världens grej om hon provade?

Fast hon måste ju vilja prova också.
  • 20110723

Det finns som vanligt många vettiga kommentater om sexleksaker samt ett antal "skojiga"
    Först man kan alldrig pusha någon naturligtvis men köp t.e.x en Rabbit (från sexinthecityfilmerna)
    öppna paketet lägg den sen bara i sovrummet och låtsas glömma bort det hela.
    Möjligheten är stor att då Du inte är hemma att hon i "smyg" provar i allfall.....   

• RebornEve

För ganska många år sedan hade jag aldrig kunnat tänka mig att använda vibrator och dildos och liknande grejer.
    Men jag fick ett litet vibrerande ägg i present för många år sedan. Kommer inte ihåg från vem men iaf så tog jag de lite som en skämtpresent.
    Men när jag provade , oj oj. Är verkligen glad att jag provade :)
    Nu har jag och sambon massor roliga sexleksaker ! Allt från bojor, piskor till dildos och vibratorer :)

Svar på tråden Hur få henne att prova sexleksaker?