Inlägg från: Anonym (Älskar att älska) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskar att älska)

40+ kvinnor. Hur ofta vill ni ha sex?

Min man vaknar med morgonstånd varje morgon. Blir alltid kåt av att se honom sån trots 12 år tillsammans. Dagen börjar alltid med att jag suger av honom, därmed inte sagt tills han kommer ???? Sen beror det precis på hur trött och stressad man är för övrigt. När livet är i balans och som bäst, flera gånger per dag. När det är kämpigt i vardagen kan det bli 0.

• Anonym (Älskar att älska)
    Anonym (Kåt) skrev 2018-10-07 16:08:06 följande:

Vi är ett par på straxt under 50-år ovh har sex 4-7 gånger i veckan ibland bara vanligt skönt sex o bland mer avancerade lekar med rollspel eller BDSM sex.

Jag och min man skulle vilja testa rollspel och BDSM. Har du några bra förslag till nybörjare?

Vi har börjat med att skriva lappar med våra sexfantasier som vi inte berättat för varandra ännu. Brukar vara rätt så frispråkiga annars. Sen när andan faller på drar vi en lapp och utför det som står på. Blir ju WIN-WIN så båda får det vi vill. Kanske light i era ögon men som sagt nybörjare och har inte riktigt hittat bra sidor/filmer ännu. Tacksam för alla förslag, hårdare tag är också ok!
Svar på tråden 40+ kvinnor. Hur ofta vill ni ha sex?