• Anonym

40+ kvinnor. Hur ofta vill ni ha sex?

Ni kvinnor som är ifrån 40 och uppåt. Hur ofta har ni samlag och sex? Hur viktig är detta med sex för er? Eller har ni tröttnat på sex? Tacksam om ni ärligt kunde svara ärlig och uppriktigt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-14 19:35
    Någonting verkar ske med antingen mannen eller kvinnan mellan 40 och 50. Jag undrar om sex fortfarande är lika viktigt för kvinnor om vi höjer åldern till 45+.
  • Svar på tråden 40+ kvinnor. Hur ofta vill ni ha sex?
  • Anonym (41åring)

Minst en gång veckan, gärna två

• Anonym (Också 41)

Skulle gärna ha sex ett par ggr/vecka, men min man gillar inte sex så mycket. Så nu var det drygt ett år sen... Trist, men sant!

• sthlmsman77
    Anonym (Också 41) skrev 2012-04-14 16:34:22 följande:
    Skulle gärna ha sex ett par ggr/vecka, men min man gillar inte sex så mycket. Så nu var det drygt ett år sen... Trist, men sant!
    :(
  • Anonym (pix)

En gång i veckan har det varit ett tag och det är vi båda nöjda med faktiskt.

Min man är inte lika sextokig som en del. Däremot tar vi gott om tid på oss då och köra kanske två omgångar.

• Sissely

Varannan dag för mig och min sambo. Vi är lika gamla och lika kåta

• Anonym (45)

varje dag,och han tycker att jag är en babe (fast en välutbildad sån) så han tänder titt som tätt :D

• Anonym (52)

Har sex i princip varje dag, oftast med min sambo men också med någon av mina andra två relationer eller när vi är på swingersklubb.

• Anonym
    Sissely skrev 2012-04-14 16:55:20 följande:
    Varannan dag för mig och min sambo. Vi är lika gamla och lika kåta

Jag avundas er för just så tycker jag att en bra par relation ska vara.
  • life is now

Tja, jag är man, men mellan 4 ggr per dag och 1 gång var annan vecka. Det beror mycket på hur vi mår, om det finns ro och tid. Kvalitetskravet har med åren ökat.

Svar på tråden 40+ kvinnor. Hur ofta vill ni ha sex?