• SessanLorei

Hjälp: Hur bygger man ett fotobås??

Vi tänkte också bygga ett eget fotobås till bröllopet men det var så mycket annat som vi var tvungna att prioritera så det hans inte med. Det slutade med att vi anlitade www.bildgästboken.se istället och det blev faktiskt inte dyrare än att bygga själv.

Men om du har tid att göra det själv så får du precis den lösning du vill ha. Den absolut bästa guiden är:
    http://www.instructables.com/id/DIY-Portable-Wedding-Photo-Booth/

• SessanLorei
    lotten86 skrev 2012-05-16 15:52:04 följande:
    Hej! Bildgästboken ser skojig ut. Hur upplevde du den tjänsten? Plus och minus?
    Jag tycker det var en kanonkul grej att ha den här aktiviteten istället för vanligt tråkigt sansat mingel. Rekommenderas varmt! Alla hade jätteroligt åt att titta på varandras bilder och började prata och lära känna varandra på ett naturligt sätt och det blev verkligen en uppsluppen stämning. Det var det som var mest värt för mig. Själva bildgästboken är ett trevligt minne men nästan som en bonus. Det enda minus jag kan komma på så här är att de behövde komma in i festlokalen 2 timmar innan för förberedelser då vi precis var i kyrkan. Blev lite råddigt att lösa med nyckel men det ordnade upp sig till slut.

Jag tycker det var en kanonkul grej att ha den här aktiviteten istället för vanligt tråkigt sansat mingel. Rekommenderas varmt! Alla hade jätteroligt åt att titta på varandras bilder och började prata och lära känna varandra på ett naturligt sätt och det blev verkligen en uppsluppen stämning. Det var det som var mest värt för mig. Själva bildgästboken är ett trevligt minne men nästan som en bonus. Det enda minus jag kan komma på så här är att de behövde komma in i festlokalen 2 timmar innan för förberedelser då vi precis var i kyrkan. Blev lite råddigt att lösa med nyckel men det ordnade upp sig till slut.

• SessanLorei

Kul att det blev så lyckat Lotten. Det här är något som verkligen håller på att bli poppis. Ett annat företag som också kör photobooth är clickbox.se

Svar på tråden Hjälp: Hur bygger man ett fotobås??