• Fiya

BDSM light...?

Är du intresserad av bondage i sin helhet eller av lite bind sex bara? Ett sätt är ju att ta och använda sig av skarfar man har liggandes och binda fast händerna. Vill du köra lite mer "bondage"  kan du börja med att "klä" dig i bondage underkläder utan att binda fast dig.
    Tips på bindning: http://blol.me/5463    

• Fiya

Aha, men då kanske en dildo kan vara något att börja med? Be han binda fast dig och använda den på dig? I en "start-up" behöver man inte så mycket, mer än stämma av att det är något som tänder er båda. Han kanske kan smyga sig på dig bakifrån, dra dig i håret så du hamnar tätt intill och viska saker i ditt öra? Ett bra första steg är att han säger vad han tänker göra med dig, på det viset behöver han inte själv vara så hårdhänt utan kan styra dig genom ord och resten kan växa fram...

• Fiya
    Anonym (Elle) skrev 2012-04-16 12:57:53 följande:
    Jättebra tips hittills, jag vill testa det ni skriver men vet inte hur jag ska säga det till min kille...

I helgen va jag lite "modig" så jag bad honom att pulla mig i fittan medan han slickade mig (älskar det - även i rumpan)... men då frågade han om jag inte hade någon leksak istället så jag tog fram min dildo och visade honom för första gången vilket han använde medan han slickade... det va sjukt upphetsande fast den va rätt kall.. hade förstås varit skönare om den varit lite uppvärmd av händer först...

Älskar att leka med leksaker och ha lite hemma men inget jag introducerat för honom än, är lite blyg och vet inte vad han kommer att tycka och tänka... det sista jag vill är att han ska tycka att jag är porrfilmsskadad eller äcklig... för att jag inte enbart njuter av vanligt sex... sen är det klart att vi har ju inte varit ett par så länge så kanske han tycker att det är skönt med vanligt sex bara och inte vill avancera det så här fort?

Det är svårt att få till dessa lekar då vi båda har barn hemma på heltid... men jag hoppas så att det blir tillfälle och att jag vågar säga/ leda honom dit jag vill i framtiden...

Jag tror absolut att man ska introducera sitt önskade sexliv så tidigt som möjligt. Det är större risk att det blir "fel" om det kommer senare. Då hade jag känt mig fundersam över om min partner aldrig varit helt nöjd. Förstår att det kan vara jobbigt att "be" om saker om det känns "avvikande" för dig. Det första du borde jobba på är din egen inställning till det, det måste kännas bra för dig när du introducerar det :) Och helt ärligt, det är inte det minsta ovanligt eller udda. Sen finns det givetvis de som tänder/inte tänder på det och de som tänder på grövre saker och de som tänder på mildare varianter. Man måste hitta rätt i sin egen relation och försöka tillfredställa båda parterna. Det skadar sällan att testa saker, så länge man kan prata med varandra både innan, undertiden och efteråt! :D
Svar på tråden BDSM light...?