• Kurreburre

Fler som känner som jag?!

E det fler än jag som när jag kollar tidningstånden, omedvetet och motvilligt dras till Gravid och Mamma-tidningarna? Jag står där o kollar efter inredningstidningar och vips så e de där. De har en magisk dragningskraft som jag försöker motstå, men jag kan inte låta bli o titta. Men varje gång gör det lika ont i själen. Jag vill så gärna köpa dem. Jag vill vara en av alla de som kan och har anledning o köpa dem. Men jag gör det inte, dels så skulle jag känna mig dum och dels så skulle barnlängtan bara bli värre

Nån fler än jag som känner så här?!

• Svar på tråden Fler som känner som jag?!
  • fialex

jAPP Du är inte ensam! Det lovar jag dig! Trotts att jag har 2 barn sedan innan! Men nu lever jag med en ny sambo och vi håller på med en utredning och längtan växer o växer inom mig.....

• Funderaren

Känner ockå igen mig, fast min svaghet är blöjor och nappar..! Kan inte gå förbi utan att ta lite på dem och längta efter att få köpa.

• Teälskare

Vet exakt hur du känner...jag brukar gå in i barnklädesaffärer, typ Polarn&Pyret och bara sukta...

• Fommpen

Jag brukar gå in i barnvagnsaffärer och kolla på barnvagnar. Å så drömmer jag mig bort ett tag. Blir alltid lite gladare av det.

• Kurreburre

Barnvagnsaffärer är oxå en last jag har Fast jag suktar bara utanför, skulle nog bara bli deppig o gå in där.

• L804

JA DU

jag skulle ge nästan vad som för att få en liten skrutt
    min pojkvän gör allt han kan för att jag inte ska vara ledsen
    för att vi inte har fått någon än.
    Men det är jobbigt att se allt sånt som hör till barn
    och alla andra som går med mage elller barnvagn

• Jeje76

Hejsan!

Har prövat i 11 år att bli gravid vi äkte till Dk, Finland och Ryssland för äggdonationer vilket två av fallen blev jag gravid men fick missfall. Ingen i Sverige ville hjälpa oss pga att det inte var lagligt just då.

Så vi bestämde oss för att adoptera vilket jag hade velat länge, så det blev till slut Sydafrika och en fin dotter på 3 månader. Hon heter Felicia idag och är 4,5 år.

Vi har nu kommit så långt i Sverige att vi har även prövat en äggdonation här vilket resulterade i en graviditet. Jag är nu i v.14 och ber till Gud varje dag att inget ska hända denna gång.

Hoppas att någon vill prata med mig och vill ni fråga kan ni göra det så mycket ni vill

• Jeje76

Hejsan!

Har prövat i 11 år att bli gravid vi äkte till Dk, Finland och Ryssland för äggdonationer vilket två av fallen blev jag gravid men fick missfall. Ingen i Sverige ville hjälpa oss pga att det inte var lagligt just då.

Så vi bestämde oss för att adoptera vilket jag hade velat länge, så det blev till slut Sydafrika och en fin dotter på 3 månader. Hon heter Felicia idag och är 4,5 år.

Vi har nu kommit så långt i Sverige att vi har även prövat en äggdonation här vilket resulterade i en graviditet. Jag är nu i v.14 och ber till Gud varje dag att inget ska hända denna gång.

Hoppas att någon vill prata med mig och vill ni fråga kan ni göra det så mycket ni vill

• jendan

Jag är precis som er andra som skrivit
    tittar på gravid tidningar och mamma tidningar och barnkläder barnvagnar bilstolar m.m och jag längtar så det gör ont efteråt jag mår inte bättre av att jag kollar utan blir bara mer ledsen men snart så ska jag och ni få gå och köpa alla dom grejerna som vi suktar så mycket efter vi kan gå med våra stora magar och köpa gravid tidningar utan att skämmas
    Många kramar jenny

Svar på tråden Fler som känner som jag?!