september 2012
Hej finns några september trådar om du vill följa med där =) ska själv ha 14 sep
Hej finns några september trådar om du vill följa med där =) ska själv ha 14 sep
Hej =) 22+3 är jag, bf 7 sep =) har börjat få lite sammandragnigar, dom gör inte ont men känns. Kan få när jag bara sitter.. Magen syns knappt ännu =( och i morse kände jag utanför när h*n sparkade för första gången =)
Ja dom känns inte sköna ibland.. Med dottern fick jag i v 25 och va hos läkaren i v 28, men inget va påverkat som tur va. Jag gick t.o.m över 1 vecka med henne haha, aldrig gått över i dom tidigare grav så ska bli kul att se denna gången. Dom andra kom i mellan v 34-38 hon hon på snart 4 i vecka 40+5..
15 v kvar
får oxå som mens värk rätt som det är, och igår hade jag väldigt ont i ljumsken på höger sida, men är ju sånt som hör till (hoppas jag) 
Jo det går bara bra inget att klaga på direkt.. (skönt det)
Här är allt bra, vart härligt med värme men ser ut att vända på värme fronten nu =( och i morgon ska jag till bm,mäta magen för första gången, och lyssna på hjärtljuden andra gången.Är nu 25+2 ( v 26 =) ) Ha en bra måndag alla
Välkommen 
Ja för jag är i v 26 och fortfarande i andra =)
V 25+5 bf 7 sep.. Vagn kläder säng finns 
Jag vann min på tradera =) nästan helt ny,och för 500kr, sängen hade vi innan
och en del kläder