Inlägg från: september70 |Visa alla inlägg
  • september70

september 2012

Hej finns några september trådar om du vill följa med där =) ska själv ha 14 sep 

• september70

Hej =) 22+3 är jag, bf 7 sep =) har börjat få lite sammandragnigar, dom gör inte ont men känns. Kan få när jag bara sitter..  Magen syns knappt ännu =(  och i morse kände jag utanför när h*n sparkade för första gången =)

• september70

Ja dom känns inte sköna ibland.. Med dottern fick jag i v 25 och va hos läkaren i v 28, men inget va påverkat som tur va. Jag gick t.o.m över 1 vecka med henne haha, aldrig gått över i dom tidigare grav så ska bli kul att se denna gången. Dom andra kom i mellan v 34-38 hon hon på snart 4 i vecka 40+5..

• september70

15 v kvar Foten i munnen får oxå som mens värk rätt som det är, och igår hade jag väldigt ont i ljumsken på höger sida, men är ju sånt som hör till (hoppas jag) Skrattande

• september70

Här är allt bra, vart härligt med värme men ser ut att vända på värme fronten nu =(  och i morgon ska jag till bm,mäta magen för första gången, och lyssna på hjärtljuden andra gången.Är nu 25+2 ( v 26 =)  ) Ha en bra måndag alla Skrattande 

• september70

Jag vann min på tradera =) nästan helt ny,och för 500kr, sängen hade vi innan Foten i munnen och en del kläder

Svar på tråden september 2012