Inlägg från: september70 |Visa alla inlägg
  • september70

I går hade jag förvärkar Rynkar på näsan gjorde ont faktiskt, tog 2 alvedon och la mig vid 23 igår, som tur va släppte det under natten..

• september70

Nej, man blir lite orolig, hade gbs i början och har hört att man kan få tidigare :( och andra fått när dom ska.. Vet ju inte hur man ska tolka det...  Idag har jag lite ont nere höger ljumske 

• september70

Nej jag vet :) får försöka släppa det, blev det mest när jag  fick onda förvärkar igår, har lite ont i ljumskarna nu på båda sidor, är fruktansvärt trött idag. Fast man sovit rätt okej i natt

• september70

Vi hade sol hela dagen igår, va även hos bm. Ska dit den 18 juli nästa gång men inte till min bm
    Blodtryck: 105/70
    Socker: 5,6
    Mage 27
    Vikt: - 4kg
    V: 30 (29+4) 

• september70

Inte heller nervös inför fl =) har 2 pojkar på 9 och 12 som är i luven på varandra från det dom slår upp ögonen tills dom sover igen =(  och dottern på snart 4  hänger ju på antingen den ena el den andra..  Och han på 12 har börjat med en sån kaxig uppkäftig attityd så man har lust att ........ han.. Men bara räkna till 1 miljon haha

• september70

Lustgas här med bara =)  så nyfiken vad denna kommer väga haha har bara fått  stora barn, t.o.m han som kom i v 34+4. Va stor Foten i munnen Men glad har aldrig spruckit med någon av dom...

• september70

I natt hade jag onda sammandragningar, men som tur va försann med alvedon, har ont  nere i höger ljumske så fort man gör något, även när jag sitter ner..  Är ganska trött igen på dagarna, men men snart kommer dom små liven Skrattande för nu är jag ganska trött på att vara gravid hahaha

• september70

Har nog en liten tonårs dotter här haha jag och hon sov till 10.15 idag Foten i munnen annars brukar det vara 9.30 =) känns skönt att kunna sova ut.. Fast jag själv har så svårt att somna på kvällarna,tar ca 2 tim innan man somnar, sen vaknar man så fort man vänder sig.. I morgon går man in i v 32 =)
    Ha en trevlig helg alla {#emotions_dlg.flower} 

• september70

När brukar dom lägga sig till rätta? El ja med huvudet neråt.. Känner mina sparkar uppåt, och så känns det som om huvudet rullar där nere haha

• september70

Känns som min ligger neråt sen en vecka tillbaka,  gör väldigt ont när det känns som huvudet rullar fram och tillbaka..  Känner en olust i kroppen idag, och ont ner mot ljumskarna..

• september70

Helenas- Säger min man med, och att han skulle bli miljonär på det  Foten i munnen jag är glad att jag sluppit foglossning, men dessa sammandragningar och förvärkar gör mig tokig..

• september70

Tror 17 att jag får foglossning =(  har ont på insidan låren och mellan benen, knakar lite ibland, och gjorde ont i natt när jag vände på mig.. Får ont om jag suttit för brett med benen..  Fast vet ju inte om det är det, har aldrig haft det någon gång i dom andra grav.. Fast denna gången åker jag tydligen på allt.. Först gbs sen ecoli massa förvärkar m.m.

• september70

Har med vart hos bm idag.. Allt såg bra ut.. Hade en annan bm idag, hon ville inte kolla om den vänt sig =( nä det görs nästa gång. Ville ju veta.. V 33 nu
    SF: 31
    Socker:5.9
    Hjärtljud 140 (tror mer och mer på pojke :)  )

• september70

Hon sa bara det, det görs nästa gång för än kan den vända sig runt som den vill. Men tänkte va inte det jag ville veta.. Tror min ligger neråt ändå nu.. För magen har sjunkit ner en bra bit 

• september70

Idag har vi haft sol och varmt, va på tiden.. =) Tror en liten bit av slem propp gick i morse.. Har ett väldigt tryck neråt idag med.. Annars allt okej här =)

Svar på tråden september 2012