Inlägg från: Helenasoch jörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasoch jörgens

september 2012

ja hej selmv... jo kommer ihåg dej:) jag har med en sladdis i magen:) min dotter e snart 11år... välkommen!!!

ja på vårat ultraljud va dom mer än 80%att det va en tjej... men lite redo om det skulle va en pojke:) då blir det en Liam el lucas 

• Helenasoch jörgens

Hej Jessica:) kul att du hitta hit, kul med nån som bor nära en sj:) o som man pratar mycket med privat;) längtar efter min lilla bebis med o få första ögonkontakten med:) underbar upplevelse

• Helenasoch jörgens

mm samma här:) men lilla bambi en fråga... brukar du få mensvärk liknande värk?? jag hade d i natt o fråga barnmorskan idag om d va farligt el vanligt, o hon tyckte inte d lät bra, o tyckte vi skulle åka till sjukhuset om d händer flera gånger... men jag har med hört att d kan va livmodern som växer o håller på????

• Helenasoch jörgens

har haft mens liknande värk mycket i början o även min syster som är i vecka 10 el 11 nu hon har med haft sån fruktansvärt mensvärk

• Helenasoch jörgens

oki hade d första gången i natt, senaste va i vecka 9 typ... hade d nån timme.. fruktansvärt va det!!!
    o har lite igen nu... svag mensvärk

Svar på tråden september 2012