Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Tack snälla Myran6801! Kul att höra att VUL såg bra ut!!
Ja, den där huvudvärken är inte kul men det är väl bara att gilla läget...
Lycka till nu! Håller tummarna för dig!
Tack snälla Myran6801! Kul att höra att VUL såg bra ut!!
Ja, den där huvudvärken är inte kul men det är väl bara att gilla läget...
Lycka till nu! Håller tummarna för dig!
Tack MiaFia! Har du fått besked när du ska åka? Den dagen jag fick min mens fick jag ett schema med alla datum. Det var ca 14 dagar från mens till återföringen. Det finns dock en lång och en kort stimuleringsperiod så det kanske är svårt att jämföra? Lycka till!
Ja, Glad Påsk på Er!
Jag mår egentligen precis som vanligt men väldigt nervös/spänd/förväntansfull etc.... Bara några dagar kvar tills det stora testet!
Kram
Karin
Stort stort grattis vinkan1! Vilken fantastisk påskpresent.
Verkligen roligt att höra att ni alla mår bra!
Kram!
Imorgon är det dags för B-HCG provet. Tog ett hemma grav test idag som visade ett svagt plus! Jag vet att det är oerhört tidigt och att allt kan hända men jag blev i alla fall oerhört glad... Med hopp om en fortsatt Glad Påsk på Er alla! Kram!
Hej alla fina vänner! Idag tog jag S-HCG som visade ett värde 585! Så nu är jag i v4+3... Kram på Er!
Tack snälla Myran6801! Har mailat dem idag så jag hoppas höra ifrån dem imorgon om fortsättningen. Vet inte hur de lägger upp fortsättningen...
Hej MiaFia2012! Tack för gratulationerna! Fick precis lära mig hur man räknar. Den dagen donatorn genomgår "äggplock" är V2+0 och sen är det bara att räkna. Beräknad partus är efter 39+6. Det finns kanske andra sätt att räkna på men det kan inte finnas så stor variation...
Åh så roligt att det är så många som är på gång. Håller tummarna för alla Er därute!!! Kram!
Idag fick jag svar från Valencia. De vill att jag ska ta ett nytt B-HCG och ett UL om 7-10 dagar. Kram på er!